بخاری

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق...

بخاری

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق...

بخاری

حالا پاییز است
من سردم است
این «دوستت دارم»
کلمات کدام فصل اند؟
(م.مؤید)


+ نوشته های بخاری وقف عام شده اند.
شما هم در این وقف سهیم باشید؛
بخوانید و به نیت وقف منتشرش کنید.

نقشه

به نام یگانه پرودگار عالم امکان.

از بانوی بالانشین بلاد بخاری، به همگان،
اینجانب، بانو بخاری، در همین"سخن جا" اعلام می دارم به علت عدم رعایت احترام بلاد تحت امرمان در بلاگفا، و نادیده گرفتن فر همایونی بخاری، و نیز به دلیل دست های پشت پرده، به خودمان امر می کنیم که از دیار بلاگفا مهاجرت نموده و حکومتش را تحریم نماییم. فلذا خود را دچار فرار مغزها کرده و با همه اهن و تولوپ مان به اینجا تشریف آوردیم و خود را به حکومت والا و اعظم بیان پناهنده اعلام کردیم تا درس عبرتی برای اعم حکومت های مجازی باشد. ضمن این نبشته اعلام می دارم گزیده ای از نبشته های بلاد محروم قدیمی، در بلاد جدید نگاشته شده اند و الباقی را نیز در اینجا به یادگار خواهم گذاشت. ضمنا به اطلاع می رساند نام تمامی صحابه بلاد محروم همچنان در بلاد جدید محفوظ می باشد و ما صحابه خود را رها نخواهیم کرد (یعنی که عمرا اگه ولتون کنم.)
نبشته های بلاد محروم نیز متعاقبا به فنا خواهد رفت تا ـ همچنان ـ درس عبرتی برای برخی حکوتهای مجازی باشد.
و کلللللللن هدف از این اسباب کشی همایونی را تادیب چنین حکومت هایی اعلام می داریم و به زعم خود والا و همایونی مان بانگ عدالت همی خواهیم زد که حکومت به کفر باقی می ماند اما به ظلم باقی نخواهد ماند.(+ افکت صدای گریه جمعیت از سوی برخی جوانان برنای زیردست)
باری، اینجانب تا اطلاع ثانوی و تحت سایه حکومت والا ایزد، با تمام قوا به مبارزه علیه آنان که می دانیم و می دانند، ادامه خواهیم داد.

+ نظرات آخرین پست در بلاد قبلی _ که دیگر نام نباید برد و شگون ندارد ـ بسته است؛ زیرا که دیگر اهن و تولوپ همایونی مان اجازه نمی دهد تشریف مان را ببریم آنجا و بلادمان را از نظر بگذرانیم. لطف بفرمایید لینک احتمالی ما را نیز تصحیح بفرمایید.اگر هم آن بلاگ را نبستیم به خاطر این بود که همان اهن و تولوپ مان اجازه نداد اسم بلاگمان ـ که عمری مواظب بودیم "طاهر" باشد ـ به دست یازی اجنبیان آلوده گردد. باشد که به نام ما بماند.


+ همه با هم : "نه" به نظر خصوصی... (حضار حاضر، یکصدا : خخخخخخخخ)

+ اصلن برسد روزی که پاراگراف آبی هم بلاگفا را تحریم بنماید! ( در اسرع وقت به ساعت بلاد جدید باید با جناب صفر و نیم جلسه ای مرسوم به مخ زنی ترتیب بدهم. به فکر آنم که به علت کم تجربگی در این موضوع، برخی جوانان برنای این دیار را به کمک فرا بخوانم؛ اگر از خود کفایت نشان بدهند.)

+ بانوی بالانشین هیچ گاه نگاه پر از لطف صحابه را از یاد مبارک همایونی اش نخواهد برد.

+ ضمنا وسیله ایاب و ذهاب فراهم است.

تمت.

 

په، نون: گذشته از شوخی، دلمان به آن دولت کریمه خوش است که در آن هیچ گونه اسباب کشی لازم نیست؛ و همه جا همان جاست.

په، په، نون: به پیشنهاد برخی دوستان و به علت رعایت حال هم وطنان عزیز و استفاده بهینه از انرژی کشورT بر آن شدیم تا بلادمان را ـ تا هوا گرم است ـ خاموش نگاه داریم و پاییز که شد و هوا سرد که شد، زغال پای منقلش بریزیم.

په، په، په، نون: لطف همسایه

 

  • فاطمه قلی‌پور

نظرات  (۶۸)

  • داهول (دامت برکاتهُ)
  • سلام
    خانه جدید مبارک (^_^)
    می خواستم بدونم آرشیو مطالب سال های گذشته را چگونه از بلاگفا به این وبلاگ انتقال دادید اگر راهنمایی کنید مچکر می شم
    پاسخ:
    سلام و ممنون!
    اول اینکه بلاگ تنها سیستمیه که این امکان رو فراهم کرده. نرم افزاری به کاربراش ارائه می ده به نام مهاجرت، که از سرویس دهنده های دیگه می تونیم کوچ کنیم به اینجا.با همه لینک ها و پیوندهای روزانه و عکس و مطلب و موضوعات و نظرات و غیره. خیلی خوبه :)
    اما متاسفانه باید بگم من از این سرویس استفاده نکردم و (شاید باور نکنی ولی) دستی این کارو انجام دادم چون اون نرم افزار نتونست به سیستم بلاگفا و وبلاگ من متصل بشه.البته مشکل از بلاگ من بود ظاهرن. ینی بلاگ منو نمی خوند.وگرنه ظاهر قضیه برمی اومد که داره کارشو درست انجام میده و به بلاگفا متصل میش دو فقط بلاگ من که میرسید گیر می کرد. نمی دونم واقعا چرا وبلاگ بلاگفای من اینطوری شد... :(
    بهرحال بله بلاگ چنین امکانی رو فراهم کرده. کلن راضیم ازش خخخخخخ
    سلام
    اینجا چه قشنگ شده
    اما احساس غریبی میکنم:)
    پاسخ:
    سلام عطیه!
    خدا رو شکر :)
    آره منم هنو یجوری ام باهاش ولی حس می کنم این جا بهتره. انگار یکی از روستا کوچ می کنه تهران! حالش بده ولی مطمئنه درست میشه خخخخ
    آخی...پس توام رفتی بیان.قبول باشه!
    مث عوض کردن گوشی می مونه.حالا باید به یه عالمه آدم خبر بدی.
    ولی خدا روشکر.از دست اون مشکی اعصاب خورد کن راحت شدیم...
    پاسخ:
    آره دیگه اگه خدا قبول کنه!!
    البته من گوشیم عوض شه به کسی خبر نمیدم. ولی الان آره بلاگو  به ی عالمه آدم خبر دادم. امشبم قراره ادامه بدم تو بلاگا. گرفتاریه واس خودش خدایی خخخ
    اون مشکی اصاب خورد کن رو واس همین عوض نکرده بودم. هی قرار به اسباب کشی بود هی ی کاری پیش می اومد ما بیخیال می شدیم و همچی همونطوری می موند. تا اینکه خدا خواست و بلاگفا سبب خیر شد خخخخ
    از بانو حنان بن علی به بانوی بلاد نشین بخاری:
    حنان وظیفه تو کامنت گذاشتن است و بس
    در بند آن مباش که نشنید یا شنید...
    خع خع خع
    مبارکا باشه
    ایشالا چرخش واستون بچرخه
    مگه ماشینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    وا.........
    پاسخ:
    خوبی تو؟!!
    خود گویی و خود....
    خخخخخ :)))))
    تبریک می گم. امیدوارم سبب خیر بشه.
    پاسخ:
    ع سلام مونی!
    ممنون :)
    سلام!!!
    به نظرم فرار مغزها نه همون نشت نشا،پناهندگیم کلا خوب نیس واقفین که!!!
    نه خوشمان آمد:)))
    خیلی خوب شده!!!!!
    ایول سلیقه،دم شمام گرمD-:
    میدونی کلا دیگه نفت جواب نمیداد،این شومینه های گازی رو جدای پرمصرف بودن دوست دارم،خوبه، انشا... چشم حسود کور بسوزه برامون.....!!!!!
    همواره مستدام باشه این بلاد انشاا....
    پاسخ:
    بله ب دعای شما :)
    مبارکه *

    اینجا از شر شیرازی در امونی (:
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    فدای تو! کلی خندیدم :))
    نههههههههههههههههههههههههههههه! این به کامنت خصوصی بود!(^_^)
    آخی خوب شد بخاری وسیله ایاب ذهاب بودا و گرنه تو این گرما دهن روزه چه طوری این همه راه میومدم!؟ اِ...(0_0) اینجا اسمایل نداره!؟
    خلاصه خوش تشریف بردین! احسنت به این روحیه عدالت طلبی جنابعالی!(^_^)
    نیاز نیست که بگم بدین وسیله کامنت دونیت رو با قدوم مبارکمان افتتاح کردیم!؟ لازمه؟!(^_-)
    پاسخ:
    :))))))))))))
    متشکرییییییم اون یکی! به این یکیتونم سلام برسون!
    ضمن اینکه افتتاح شده بود البته. ولی خب قدوم مبارک این یکی و اون یکی کللن مایه مباهاته خخخخخ
    خیلی قشنگ شده.امیدوارم اینجا بیشتر بنویسید :)
    پاسخ:
    :)
    متشکرم.
    آدرسی نذاشتید؟ "من"م که زیاده نفهمیدم شما کدوم منید :)))))
    بخاری کور شدم با این پس زمینه قرمز!
    پاسخ:
    والا قضیه ماشده قضیه اون بنده خدا که ی بار خرشو کول کرد گفت خر عزیزم دیگه من سوارت نمی شم تو بیا سوار من شو! یکی میگه خوبه یکی میگه بده خخخخ
    با اینکه منم دوست دارم تنوعی داشته باشه و البته آرامش فیزیکی  روحی. اما خب چ کنیم دیگه. اسمم بخاریه انتخابام یکم محدوده. حول تصاویر خاصی می گرده.
    به بزرگی دلتون ببخشید. :)
  • حسین بوذرجمهری
  • سلام
    مبارکه
    ما که خیلی اینجا تشریف آوردیم!
    پاسخ:
    سلام بله شما که نیروی نفوذی بیان بودید اینجا خخخ
    میگم اون دسگا عجیب غریبه چی شد؟! چن بود اصن؟! جوانان برنا ازونا داشتن ما احساس کمبود کردیم گفتیم ببینیم چیه اگه ب کارمون میاد ی دونه واس همایونی بخریم!

  • یاسمن هرندی
  • سلام بر بانوی بالانشین!
    ان شاء الله به مبارکی و میمنت!:دی
    پاسخ:
    سلام :)
    مش تکککریم!

    واااای بخاری جان
    مبارکه!
    چقدر اینجا داغه ولی خوبه،خیلی جالبه،دوست داشتم...
    پاسخ:
    :)
    واااای بخاری جان
    مبارکه!
    چقدر اینجا داغه ولی خوبه،خیلی جالبه،دوست داشتم...
    پاسخ:
    :)
  • مرغابی بارونزده
  • سلام عشقم!
    بابا اولا ک کلی متحول و شوق زده شدم داوش مرغابی من ک چ دس به قلمت قشنگ لامصب نمیدونسم قشنگ مینویسی؟! :)))) کلی خوشم اومد این متنرو خوندم و خندیدم شیطون بلا :* یه ماچ نثارت و

    دوما کلی تبریکات مارو بپذیر واس بلاگ جدید دوس جونی ک امیدوارم همیشه موفق باشی تو کارت جیجوک من :* کلی شیک تر از قبلیست و کلی شیکتر

    دگ فلن شبت بخیر! خیلی خوش گذشت.
    پاسخ:
    به به مرغابی خاتون! احوال یو!
    دیگه ببین ما کییم! مین وی سیم خخخ
    مواظبت خودت باش خانوم. بازم بیا اینورا انقد اون شبکه اجتماعی دانم و دانی رو قورت نده!
    قربانت :)

    سلام
    چرا اسباب کشی مارو خبر نکردی بیایم کمک

    قشنگه
    مبارکتون باشه
    پاسخ:
    سلام دیگه گفتیم اسباب زحمت نشیم!
    قربانت
  • کلافـهـ چی!
  • !Oh,congratulation on your new blog
    ?May I ask you Who your favorite singer is
    پاسخ:
    hi thnx nice of u :)
    to tell u the truth i don' listen to any special singer. but rather a good track :D my music albums are always full of single good nice powerfull tracks which most of the people like them :D
    but really i'd say in iranian singers i really like Mohsen Chavoshi because of his voice and poems and good arrangements. and of course some from the others like KhajeAmiri 'cause of his voice and nice poems. and some others. what's more is this popularity in foreign tracks r even more :D only 1 track from a singer and that's it all :D
    but in English tracks i rather a good poem, more than any other thing
    any way, why English ?! :D
    یاعلی
    وااایییی اینجا چقده گرررررررمه!!! سر جدت آتیششو کم کن:)))))
    ولی خعلی کار خوبی کردی که بلاگفا رو طلاق دادی! اصن همسر شایسته ای نیس:دی

    خوش تشریف آوردی به بلاد جدید:لی لی لی لییییییی
    پاسخ:
    وای تاحالا کسی برای بخاری همایونی مان لی لی لی لییی نکشیده بود. مشعوف گشتیم حانیه بانو :) می دهیم سمتی به شما بدهند خخخ
    ضمنن حانی جان آدرستم بزار واس ما لطفن.
    آخی بهتر شد...
    پاسخ:

    آره تصمیم گرفتم علی الحساب خاموش باشم تا پاییز روشن شم :)
    خیلی هم خوب! خونه جدید مبارک
    پاسخ:
    ممنونم :)
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به اسکالپل

    واقعن حضورتون خوشحالم کرد :)
    mobarak baad...
    پاسخ:
    وای خودتی؟! به به! :))
    واللا عادم تعججب می کنه اصن! جایم سر میزنی مگه شما :)
    سلام بخاری عزیز.من هم دل خونی دارم از بلاگفا .باشد که روزی ما هم به انجایمان برسدو کوچ کنیم به دیار شما ! بلند بگو آمییییین
    متشکرم بابت اطلاع رسانی به این بنده حقیر:)
    پاسخ:
    سلام.
    همه با هم : نه به بلاگفا خخخخخ
    حالا چرا به "جایی" برسد و بعد کوج کنید. اینطوری سوزش بیشتره D:

    ما شو ما ر بوس داریم. بوس نه مجید دوس داریم.
  • یکی از برابچ
  • سلام سردی به شما گرم ها
    اصولا شیوه وبلاگ نویسی تون شدیدا شبیه حرفه ای هاست
    اینجوری حرفه ای زیاد دیدم
    ولی یه رفتارهایی دیده میشه که معمولا
    کسایی که تازه نوشتن وبلاگو شروع کردن و ذوق مرگ هستن
    ازون رفتارا دارن!
    ومن الله التوفیق
    پاسخ:
    سلام!
    به من میگه حرفه ای خخخخخخخخخخ من حرفه ای نیستم بخاری ام. دوتا کوچه اون ور تر دست راست!!
    خب برادر من می گفتی اون رفتارا رو یکمم اهن و تولوپ ما رو تکمیل می کردی خخخخ
    ذوق مرگی در اینجا به طور فزاینده ای تصنعیه. دستمایه شوخی شده که دورهم خوشال شیم D: وگرنه من تو پروفایل هم گفتم.
    وقتی از خاک کمتر باشی به طور کلی ذوق مرگ نمی شی تا حالا دلیلش رو بسنجی که چیز قانع کننده ای باشه یا نباشه.
    (خیلی رک گفتم؟)
    آدرسی هم که نذاشتید خدمت برسیم. بهرحال ممنون میشم بازم ببینمتون اینجا. بم اطمینان میده که من حرفه ای ام وشما اشتبا نگرفتی! خخخخخ
    از شوخی گذشته، برام مهمه کسی که به مسایل با ابعاد کم اما موثر، اهمیت میده بیاد اینجا منو بخونه و کمکم کنه نقوصم کم شه. و به نظر من این شاخصه در شما مشهوده.
    متشکرم.
    یاعلی.
  • کلافـهـ چی!
  • در این درد مشترکیم.
    من نیز مبتلا به این عارضه ی لاعلاج هستم."محسن چاوشی"
    به خواجه امیری اعتقاد عجیبی دارم به خصوص آن "لحظه" ماورایی اش
    فقط چند لحظه به من فکر کن
    نگو لحظه چی رو عوض می کنه
    (ضمنن فارسی را بپاسیم بد نیس!)
    پاسخ:
    بپاسیم بله!
    من ب برخی(و البته تعداد این برخی کم نیست) از کار های احسان اعتقاد دارم. و لحظه جزو همان هاست.بله.
    :)
    چه جالب شده!
    اولین باره blog.ir می بینم! :)
    پاسخ:
    خعلی خوبه راضیم ازش. خخخ
    البته می دونی که خونه ی جدید شیرینی داره.حالا شاید خیلی از اینا نبیننت از نزدیک.من ولی می بینم.شیرینیمم می خام.گفته باشم!
    منظورم از گوشی سیم کارت بود دیگه...گیر میدیا!
    پاسخ:
    آهان الان فمیدم بله اون ک دیگه واویلاست اصن!
    من که گفتم بریم سینما! خودت شیرینیتو سوزوندی خخخخخخخ

    باش پیشم مهتاب. خسته شدم.
    یاعلی.
    سلااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیز دلم:)خوبی گلکم؟
    میخاسم بگم,منم فضای اینجحارو مثه خودت بیشتر از اونجا دوس میدارم...آخی..خیلی شیک و مجلسیه!
    قربون بخاری;-) رها :*
    پاسخ:
    سلام دوستم!
    ممنونم :)))))))
    ممنون که میای پیشم بازم بیا پیشم :)
    یاعلی.
    سلام
    صفحه گرمی داری جوان
    برقرار باشی .. همیشه
    پاسخ:
    سلام!
    ابتدا بگویم که ما خودمان به برنایان بلادمان می گوییم جوان. حالا شما در آمده ای به ما می گویی جوان؟؟؟ عی بابا.
    ضمن اینکه اهن و تولوپ مان را به همه جا می بریم و باکی از این نداریم که به ما بگویند "آمده ای سفر استانی" خخخخ

    امید از بلادهمایونی مان برقرار بماند.شما نیز برای ما از ایزد منان همین را طلب بنمایید.
    تمت.

    یاعلی.

    ســـــــــــلام.
    اخـــــــــــــــــــــــی ای جان خنک شدم...

    انقدر حرارت بالا بود نمیتونستم بیام...

    خیلی خوشحال شدماینجا ایطنوری شد..

    " تا زمیستون دیگه که هوا سرد میشه بخاری اینجا اتیشی باشه
    پاسخ:
    اره دیگه زمستون روشنش می کنیم ملت بیان گرم شن. اصن وجود همایونی ما موجب مسرت همه است! قدر بدونین واقن! قدر!!
    خخخخخخخخخخخ
    بلاگ هم خوبه ها من هم تصمیم گرفته بودم بیام بلاگ

    اما منم و شیفته ی یادم ک های کامنت و اینجا هم نداره
    چرا

    اخه؟
    پاسخ:
    ن م ن عزیز... :|
    مخصوصن جمله دومت اصلن نفهمیدم :| :|

    به به منزل جدید مبارک :)
    چقده اینجا فرق داره !! کامنت گذاشتنش،کلا حال و هواش!! باشد که عادت کنیم!
    منم دلم خواست امتحان کنم: دی حتما تایید نظرراتشم فرق داره! چه جوریه بخاری؟ :s
    افرین به این اراده و عدالت خواهی و ظلم ستیزی!!
    ما اخرش نفهمیدیم چرا تیرشون با تو چپ شد؟!!!
    چون گفتی بلند بگو ما نیز می گوییم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ :دی
    خب گرچه دیر ولی من هم این منزل جدیدت را به قدوم مبارک خودم مزین فرمودم !!
    پاسخ:
    خخخخخخخ
    دستت درست!
    آره همه چیش فرق داره کلن. فرقش از همه بیشتر تو انتشار مطالبه. درکل باید حرفه ای باشی بیای اینجا بلاگ بزنی!! الان من نمی دونم چطوری اومدم خخخخخ
    بهرحال راضیم ازش D:
    اهن و تلپ همایونی !!!!
    پاسخ:
    سلام! شما مهمان ما بودید :) ممنون قدمتان
    آها
    ایولا قالب
    به ایم میگن سلیقهتوپ توپه
    پاسخ:
    دیگه ما اینیم.
    جان همایونی مان در آمد تا ساختیمش.

  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به ندا:
    خانوم اینچیزا مگه ناراحتی داره :)
    بنده به شخصه تا صحابه ای چون شما دارم هیچ گاه خاطر همایونی ام مکدر نخواهد شد!
    شما نیز بروید به بلادهمایونی ما در جمع دوستانتان مباهات کنید دور هم بخندیم خخخخخ
    خدایی....همایونی به این خرسندناگی "اصن دارییییییم؟؟؟!"
    قدر بدانید کلللن خخخخ

    یاعلی.
    OMG
    اول بگو سمتمان(semat) را بدهند بعد ما آدرس میگذاریممممم
    خخخخخخ
    آخه سرور من, آدرسم که هست تو لینک دوستان همایونیتان

    پاسخ:
    خخخخخخخخ
    می دونم. خ آخه همه که نمیرن سمت صحابه. خاسم آدرست اینجا باشه هرکی خواس بره از همینجام بتونه بره بلاگتو ببینه :)
    مبارکا باشه!
    پاسخ:
    ممنونیییییم بعله :)

    ضمنن باید درباره خصوصی بیشتر باید حرف بزنیم.
    و گرچه ما فقط صلاح مملکت همایونی خودمان را می دانیم و دیگران نیز؛ اما حس چندم مان می گوید که هیچ حسی نباید بنا بشود که آدم قید هیچ چیزی را بزند. هیچ حسی. همه حس ها فقط رنگ اند. کما اینکه مدتی که بگذرد همان حس که کمرنگ شود تو زیر همان حس می زنی.
    به نظرم این که آدم اسیر احساسات شود فقط یک معنی اش آن است که همه می گویند. معنای اصلی اسیر حس شدن این است که تا حسی حرفی زد ـ ولو قوی ـ تو بگویی چشم.(لابد چون قوی است.)
    آدم ها بزرگ شدن شان یعنی بیشتر مسلط شدن ـ و نه جدا شدن ـ از حواس. ینی تحت هر شرایطی "فهمیدن." حس ها جلوی فهم کامل آدم می ایستند. به آدم می گویند وقتی حالت "فلان طور" است دیگر بس. دیگر در "فلان کار" که کار کوچکی هم هست البته، جلو نرو. بمان و مثلن خستگی در کن. حس جلوی آدم را به بهانه "خستگی" می گیرد.
    خوب نیست این. نقصش این است که فقط جلوی خستگی را می گیرد. جلوی گذر عمر را نمی گیرد.
    و گذر عمر هیچ وقت قابل جبران نیست.حتا اگر خسته ترین این عالم باشی.

    دوستانه بود فقط. و ادعای مربوط بودن به چیزی که گفتی را نمی کنم. صرفن خواستم یادآوری کنم که اگر وسط این "به سرت زدن ها" خسته هم شدی گول نخوری.
    یاعلی.
  • Maede jooooooooooooooooon
  • درود و دو صد بدرود بر اعلی حضرت همایونی
    باید به عرض برسانیم که بسی خوشمان امد.
    الطاف حضرت عالی مستدام...........
    پاسخ:
    علیک درود.
    بنده اعلی حضرت نیستم. و بلکه علیا حضرت هستم.خخخخخ
    قابل نگاه میهمانان را ندارد.
    تشریف بیاورید گاهی.ما میهمان نوازی مان در این بلاد زبانزد است خخخخخخ
    جوانان برنا چایی بدین خدمت خانوم.

    آدرسم که نذاشتین آدم بدونه از کدوم بلاد تشریف آوردین.
    مائده تعداد این o های جونت مشخصه؟
    مشخص نیس؟؟
    وا.

    مباااااااارکه شوکه شدم
    پاسخ:
    شوکه؟! چرا شوکه؟!
  • حسین بوذرجمهری
  • سلام
    من دوباره متن رو خوندم و تنها دو تا کلمه «قرتی» و «پیرپاتاله» رو گفتم شاید اگه حذف کنم بهتر باشه. در مورد باقی موارد راستش خیلی نفهمیدم. اگه میشه دقیقاً اون قسمتِ مدّ نظرتون رو اینجا quote کنین تا یه فکری براش بکنم.
    ممنون از توجه، نقد و کمکتون
    عید شما هم پیشاپیش مبارک و انشاءالله میخونیم.
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام و نه من اصلا منظورم اون کلمات که فرمودید نبود. البته اتفاقن بهتر که اون دو تا حذف می شن چون به بی منظقی محکوم نمیشید اینجوری :)
    اما چشم.
    خدمت میرسم.
    یاعلی.

  • شهرام کافی
  • با سلام و احترام
    به خواندن بازآفرینی داستان ضامن آهو به زبان کودک دعوتید.
    از نقد و راهنمایی دربغ نفرمایید.

    طاعات و عبادات قبول حق. خیر پیش
    پاسخ:
    سلام و ممنونم.
    یا امام رضا :)
    ناراحت نیستم عزیزم(:
    پاسخ:
    :)
    بسیار عالی
    خونه جدید مبارک
    پس کو شیرینی؟
    پاسخ:
    سلامتی.
    اولن که خونه جدید بخاری اومدی گل بیار ،شیرینی هم ببر.
    بعله.
    ضمنن، شیرینیش صلواته. صلوات بفرست :)
  • حسین بوذرجمهری
  • سلام
    اول که اونهایی که نوشتم در تعریف کامنتتون راست بود!
    دوما که خیلی جالب بود!
    مخصوصاً متنی که نوشتید. وقتی میخواندم احساس میکردم دارم کتابهای موسسه امام خمینی را میخوانم. شما جایی درس فلسفه پس دادید؟ نگارش و نگاهتان قرابت خوبی با فلاسفه اسلامی داشت.
    البته من به عمد انقدر فلسفه وار نمینویسم. تا شاید کمی بتوانم مسئله را جذاب تر کنم. بیشتر دغدغه وار مینویسم!
    خلاصه که خیلی جالب بود.
    یک سؤال در مغزم شکل گرفته؟ چرا اینقدر حوصله کردید و این متن را نوشتید؟ من این متن را چکار کنم خوب است؟
    پاسخ:
    سلام علیک!
    برای اول، الحمدلله فی جمیع الاحوال.
    برای دوم، مخلصیم خخخ
    برگرفته از همان امام بگویم که من از اعضای موسسه نیستم ولی اعضای موسسه را خیلی دوست دارم!! ای کاش من هم از اعضای موسسه بودم!! خخخ
    جایی فلسفه درس پس دادم دقیقن ب چ معناست؟ من آزمون کارشناسی ارشدم شیعه شناسی بوده است.(هم رشته با فلسفه و کلام اسلامی است.) دوم دبیرستان منطق مظفر آمده داخل زندگی من. یا حتا جلال اگر جسارت فلسفی نداشت شاید هیچ وقت این همه نمی خواستمش.(نقطه حساس حسین بوذرجمهری و البته خودم!) پس اگر ادبیاتم قرابتی با متون فلسفه اسلامی (با ادبیات جدیدش) داشته، احتمال ذهنی ام به همان سمت ها باید برود.(اما در کل نه، نمی رود!) نگاهم را قبول دارم که به آن سمت رفته و فکر کنم که طبیعی است. اما نگارشم تعمدی بود چون بحث می طلبید این طرز نگارش را. محذور بحث بود. از روی دغدغه نوشتن ـ اگرچه بسیار بسیار شیرین است ولی ـ به طبع مسائل کلی مانند عدل یا ـ بهتر بگویم، عقل ـ کمی (و البته فقط کمی) ناسازگار است. حرف زدن بهتر است دوست داشتنی تر باشد و دغدغه دلیل خوبی برای حرف زدن است. اما من اینجا قرار بود حرفم را روشن بزنم. نه اینکه حرف بزنم. پس می طلبید اینطور نوشتنش. ضمن اینکه من فلسفه وار ننوشتم؛ من فقط "مربوط به فلسفه" نوشتم! کما اینکه بگردید کم و کاستی هم وسط هایش هست!(که این ویژگی به فلسفه وار نوشتن نمی خورد. اگر نیاز به تخصصی تر شدن بحث هست هم حاضرم! کم و کاستی اش بحث را تخصصی تر می کنه. اشاره کنم به اینکه ما از میانه روی در باطل چیزی نگفتیم ها.... نظر به اینکه اگر حتی بزرگترین گناهکاران هم شدید، باز پرده ای از حیا برای خود درمقابل پروردگار باقی بگذارید...اکی؟! پس کم و کاستی هم داشت. پس فلسفی فلسفی هم نبود! )
    پیشنهادم برای جذاب تر شدن قضایایی اینچنین معمولا تغییر لحن نیست. برعکس، جزئی تر کردن مطلب است. مطلب هرچه جزئی تر، جای حرف و مثال بیشتر. خودم هم رویه نوشتارم در همین بخاری همین است. نوشته جذاب تر می شود و لحن گیرا تر و نیز به بطن مطلب آسیب نمی رسد. کژتابی کم می شود و تبیین بیشتر. در حد پیشنهاد است اینها که گفتم!

    خلاصه که قابلی نداشت خخخ
    جواب سوال اینکه اتفاقن نوشتنش از روی حوصله نبود. از روی دغدغه بود. این چیزها کلن تقصیر من نیست. ایندفعه تقصیر حسین و یاسمن و بلاگ موضوع بندی شده شان است! نوشتید ما هم نوشتیم! دلیل از این قانع کننده تر؟ خداییششششش... :))
    من همه زندگی ام همینطورم حسین آقا.تمام می کنم، بعد./ پس خواندم، نوشتم، و تمام شد.
    برای سوال آخر، شما که شمایید جناب بوذرجمهری! من خودم تمامش که کردم آیکن آبی ورد آفیس را مدتی خیره خیره نگاه کردم بعدش دیدم واقعن چ کارش کنم مثلن؟!! به ذهنم چیزی نرسید اختیارش را دادم دست شما! بعد هم آیکن آبی کوچک بیچاره خودم را هم انداختمش توی "چاه" یکی از پوشه هایم :) شما هر کاری دلت خواست بکن. کپی نقل به مضمون انتشار حذف هر کدام!
    شقشقه هدرت خلاصه! تهش هرچه ماند مال همان!
    :)
    ولی خعلی چسبید خخخخخخخخخ

    طولانی شدن پاسخ هم تقصیر من نیست. تقصیر سوالات پرنکته شما بود. به پای بخاری نگذاریدش لطفن! ;)

    دعا دعا دعا دعا دعا و دعا.
    یاعلی.
  • یکی از برابچ
  • سلام بر همه بخاری ها؛ شومینه ها؛ چراغهای نفتی؛ پیکنیک ها(البته این مورد و مورد قبل وقتی منظور است که برای گرم شدن استفاده شوند)؛ و...
    اساسا مثل اینکه امر بر شما وبلاگ نویس ذوق مرگ مشتبه شده و سوء تفاهمی صورت گرفته
    نظری که حقیر عنایت کردم؛ تعریف بود نه انتقاد...
    حرفه ای ها معمولا یه سری اخلاق های کوچیک مزخرف دارن؛ که شما ندارین و یه سری کم کاری در زمینه های خوبی دارن که شما در اونها پر کارین؛
    خلاصه نمیگم که ولشون نکنین!
    و من الله التوفیق
    پاسخ:
    سلام!
    عجــــــــــب!
    ب فکر فرو رفتیم چنان که افتد و دانی!!
    بله. و من هو توفیق :)
    متشکرم از حضور خواننده حرفه ای مث شما.(حالا نمیگم خواننده های حرفه ای چ ویژگی هایی دارن که ولشون نکنین خخخخ)
    دعا بفرمایید.
    یاعلی.

  • یکی از برابچ
  • سلام بر همه بخاری ها؛ شومینه ها؛ چراغهای نفتی؛ پیکنیک ها(البته این مورد و مورد قبل وقتی منظور است که برای گرم شدن استفاده شوند)؛ و...
    اساسا مثل اینکه امر بر شما وبلاگ نویس ذوق مرگ مشتبه شده و سوء تفاهمی صورت گرفته
    نظری که حقیر عنایت کردم؛ تعریف بود نه انتقاد...
    حرفه ای ها معمولا یه سری اخلاق های کوچیک مزخرف دارن؛ که شما ندارین و یه سری کم کاری در زمینه های خوبی دارن که شما در اونها پر کارین؛
    خلاصه نمیگم که ولشون نکنین!
    و من الله التوفیق
    چادرم رنگ ندارد ، رنگش را ندیدی؟ ...
    چادرم بدون رنگ فایده ندارد ، مثل نبودنش است... نبودن.
    من رنگ چادرم را میخواهم .. توروخدا کمکم کن.
    پاسخ:
    :|
    همایونی مان لرزید.
    سلام

    بیا وبم بخاری یه خدمتی در حق من بکن.
    پاسخ:
    سلام. همایونی ما به درد لای جرز می خورد اگر به درد جوانان برنا نخورد.
    الساعه حضور به هم می رسانیم.
    یاعلی.
    بخاری جان خیلی بهتر شد. خیلی ی
    من ترجیح میدادم همین یک ذره از عکس هم که زیر متن رفته نمی رفت.
    اما واقعا زیباتر شد :)
    پاسخ:
    الحمدلله!
    :)
    خودمم خیلی تلاشم کردم که نره. چون قالبو دستی ادیت کردم دیگه با امتحان و خطا شد این.شاید اگه تونستم درستش کردم.
    بیان زیادی حرفه ایه همه چیش! والا به خدا! میره زیر پوستم اصن خخ

    یاعلی
    مالیات که یه وقتی نمیخواد اینجا اومدن؟
    پاسخ:
    ینی چی؟! :|
    بابا من لیسانسو به زور قبول شدم!! زیر دیپلم لطفن! :)
    مالیاتشم صلواته.محض تذکر. خخخ
    سلـــامـ !

    خوش اومدی ..
    پاسخ:
    سلام علیک :)
    سلام
    هرچند مشکلات شما در بلاگفا برای حقیر قابل لمس نبود ولی حتما لازم بوده که نقل مکان کرده اید.
    به هرحال عرض تبریک ، انشاالله منصوره باشید ...
    پاسخ:
    سلام.
    خدا رو شکر می کنم که براتون قابل لمس نبوده!
    متشکرم جناب علی آقا :)
    سلام
    به به به!
    e! چشم روشنی نیاوردم!
    ببخشید!
    تشریف بیارید اونورا!
    پاسخ:
    سلام
    بله دیگه مام کم توقع!!
    حتمن تشریف همایونی مو میارم.

    آخیش!
    خیر ببینی بخاری! چشمام داشت در میومد! :دی
    پاسخ:
    دور از جون!!
    التماس دعا رفیق ، حلالم کن ، ...
    پاسخ:
    سلامت باشی.
    والا ما فقط با چاقو حلال می کنیم..... دیگه خودت تصمیمتو بگیر به منم اطلاع بده برنامه ریزی کنم.
    (خدا همه مونو حلال کنه خانومم. این الان صبته شوما با من می کنی آخه؟!! تو ب من بوگو بینم...)
    چه خنک شده!
    یکم بیشتر بمونم؟!:)
    پاسخ:
    بالای سر! :D
  • چه فرقی می کنه؟
  • خانم هاله فقیه زاده، سلام
    چون پیام خصوصی دوست ندارید و به زحمت می افتید، علنیش کردم

    دنیای مجازی عرصه ی جولان خیلی از آدمهاست. بعضی از آدمهای تنها و بعضی آدمهایی که کمبودهای شدیدی در دنیای واقعی و حقیقی دارند سعی می کنن تو فضای مجازی کمبودهاشونو جبران کنن
    نقاب می زنن، زیبا حرف می زنن و ادا در میارن، هر نقشی که دلشون بخواد بازی می کنن؛ کی به کیه!
    آدم های دیگه هم که افاضات اونا رو می شنوند خیلی جدی نمی گیرند، چون می دونند؛ کی به کیه!
    تعداد کمی از آدمهای ساده و بی تجربه و ناآشنا به فضای مجازی باور می کنن نقش بازیگر رو!

    می دونید کجای کارید؟ شما جز اون دسته هستی که جولان می دی. تو باشگاه ایرانیان، باشگاه مخاطبان، بخاری و.....

    بهتره به 1 مشاور یا روانکاو مراجعه کنی، چرا که حتما باید برات این سوال پیش بیاد: چرا من در دنیای واقعی آدمهای اطرافم رو فراری می دم و اونا رو از خودم متنفر می کنم ولی در دنیای مجازی سعی می کنم خلاف اون رفتار کنم تا برام دست بزنن، حتی دست مجازی!
    اساسا چرا من با خودخواهی تمام، فضای مجازی رو جولانگاه کمبودها و .... خودم می دانم؟
    چرا در دنیای واقعی اونقدر غیرقابل تحملم که خودم هم در دنیای مجازی از خودم فرار می کنم؟
    چرا من اونقدر پستم که از بازی دادن آدما لذت می برم، از این راه پول در میارم، از این راه برای رسیدن به خودخواهی هام هر سواستفاده ای می کنم؟
    واقعا چرا؟
    تنها و بی کس دنیای حقیقی، دنیای مجازی هم روزی پایانی داره...
    با آه های دلسوز دنیای حقیقی چه خواهی کرد؟
    با حقوقی که در دنیای حقیقی ضایع کردی چه خواهی کرد؟
    با دلهایی که شکستی....؟

    می دونم احتمال زیادی داره که این کامنت رو پاک کنی، اساسا آدمهای مخالف اهدافت رو با "تکبر"(که اولین خطای شیطان بود) تعفن آوری له می کنی؛ اما قبلش چندبار این متن رو بخون تا یادت بمونه

    تا تو سرگرمی هات گم نشه...
    پاسخ:
    سلام.
    من هاله فقیه زاده نیستم. این اسم من نیست! نه تو دنیای مجازی و نه تو دنیای واقعی چنین اسمی ندارم!
    مطمئن باشید که شخصی که دارید ازش صحبت می کنید با من ی مغایرت کاملا تام داره. دوستان من تو دنیای مجازی، چندتایی شون همکلاسی های دانشگاه منم هستند و خب فکر می کنم بتونن حرف منو تایید کنن درباره این قضیه.
    و باید اضافه کنم که حتی تو باشگاه هایی هم که فرمودید عضو نیستم!
    پس مطمئنا اشنباه گرفتید و شخص مورد نظرتون اینجا نیست.
    این کامنت رو هم گذاشتم اینجا بمونه که اگر دوباره تشریف آوردید، پاسخ منو ببینید و متوجه بشید که اشتباه گرفتید.
    روزگار به کام.
    یاعلی.
  • یعقوب کربلا

  • سلام
    با یک مطلب در مورد
    سینما در خدمت هستم..
    منتظر نظرتان...
    پاسخ:
    سلام.
    زودتر از دعوت نامه تون خدمت رسیدم.
    ینی ما این جور همایونی داریم.
  • ابراهیم ایلخانی
  • سلام

    خیلی ممنون که به ما سر زدید....کو تسبیح ات نشون بده ببینیم دا!!
    پاسخ:
    سلام.
    خواهش میکنم.
    انتظار ندارید که عکس بگیرم ازش بزارمش تو بلاگ! :) عین همونیه ک تو بلاگ شما دیدم. البته زیاد دیدم ازش.ولی خب تو اون عکس یهو به چشمم اومد :)
    شمام خوش اومدید به بخاری.
    یاعلی.
  • رسول سالارکریمی
  • باسلام
    مطالب زیبایی مینویسید
    خیر ببینید
    اگر دوست داشتید بنده را لینک بفرمایید،شما لینک شدید
    پاسخ:
    سلام و ممنون لطفتان.
    سر می زنم حتمن چشم.
    یاعلی.
    این همایونی شما نمیخواد به روز بشه؟!

    چرا ادمک نداره بر کامنت هات بخاری؟![ناراحت]
    پاسخ:
    تو "اینجا هستم" گفتم که همایونی ما معمولا هر دوشنبه شب به روز میشه.
    آدمک نداره کامنتاش :(
    (البته شخصا همه آدمکا رو حفظم می تونی از علائم استفاده کنی خخخخخخ)
    سلام برنای عزیز
    ما هم من بعد به جوانای خوبی چون شما می گیم برنا
    ممنون از اینکه وقت گذاشتید و بنده نوازی کردید
    محظوظ شدم و بخود بالیدم که در این عنفوان پیری رهین منت برنای خوبی چون شما قرار گرفتم
    بسی مزید منت
    اگر شیعه شناس باشید (!) مسلما ما را در زمره فاندامنتال های عصرمان نخواهید گنجاند که سخت ملول می شویم
    خدا بخواهد باید جهدی دوباره کنم و بسان سالهای 85 و 86 آستین بالا بزنم
    شما دعا کنید که سخت نیازمندم
    ممنون
    پاسخ:
    سلام.
    "بنده نوازی" ؟؟؟؟؟؟؟
    ندید میگیرم.
    چون ی بار که هیات بری یاد می گیری تا برنایی باید دست پیرغلاما رو ببوسی... ما که دیگه ارباب بهمون لطف دارن. جای بحث نیست.
    پس بنده نوازی از پیرغلاماست نه جوونا. بله. اینجوری یاد ما دادن.
    شیعه شناس که نشدم. اگم انتخابش کردم محض اینه که طالب تکلیف باشم. شما دعا کنید ما پذیرفته بشیم، مام تلاشمونو می کنیم.
    ضمنن، خاک پای هر چی فاندامنتالیست، اگه زیر دست ولایت باشه. بیخیال هر کور نور ندیده ای که فک میکنه فاندامنتالیست ینی تحجر. اصن فدای اون حجری که ما پاش واستادیم.
    بگو خب.

    یاعلی.

  • ...:: بخاری ::...
  • به ندآ:
    آخه چرااا نظر خصوصی می ذاری چررااااااااااا خخخ
    من دوشنبه شبو چارشنبه شب سر می زنم به دوستان تو نت.
    چهارشنبه اومدم پیشت. منتها بلاگفا هنو دست از سر بخاری برنداشته. کامنتا هنوز خورده می شن. سر زدم و دیدم که کامنتم نیست. دیگه راستش بیخیال شدم اصن. همه جا پاکم کرده...
    مشتاق نوشته های دوستان هستیم.به رسم ادب و محبت. همایونی ما به همین برقرار می باشد سرکار خانوم ندآ خانوم.
    یاعلی.
  • رسول سالارکریمی
  • باسلام
    این کتاب را بصورت نسخه اینترنتی جایی ندیدم،اما در جواب یکی از کاربران در http://tajaliazam.blog.ir/1392/05/11/vid-ensan#comment-R4M9hgB7Kbo یک سری کتب حضرت علامه رو معرفی کرده ام، در صورت لزوم مراجعه نمایید و بعضی از کتب را دانلود فرمایید...
    پاسخ:
    سلام و بی نهایت متشکرم........

  • چه فرقی می کنه؟
  • سلام بخاری
    پس اشتباه گرفتم! داشتم ردیابیش می کردم ک گمونم آخرش اشتباه شد. از دستش ناراحتم
    ببخشید که شما رو با اون آدم اشتباه گرفتم
    بخاری عزیز؛ اگه این که تو فضای مجازیه خود واقعیتی که باید بگم دمت گرم. خیلی خوبه، ایشالا سلامت باشی و همیشه گرم

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام!
    :)
    متشکرم. شما دعا کنید ما اینطور باشیم.
    بازم اینجا بیاید :) اگه دعوت می پذیرید.

    یکم حرف بزنم بات؟ اشکالی نداره؟
    خودتم که گفتی. فرقی نمیکنه شما کی هستی. ی روز ی بنده خدایی این حرفایی که شما گفتی و الان من دارم به شما پاسخشو میدم ب من گفت. همشم گفت. اصن اومد همین بلاگ به من گفت تو همون آدمی هستی که این حرفو این حرفو این حرفو زده؟(خب آره من دقیقا همون آدم بودم و تفاوتی هم با مثال های ایشون نداشتم! حتا گفتارم.) مسله این بود که اون بنده خدا ـ که خیلی هم اتفاقن محترم و عزتمنده ـ کلن منو اشتباه گرفت اونم بدون اینکه من نقشی داشته باشم. اول فکر میکرد من خودشم. بعد فک می کرد من همونی ام که می خواد. بعدم فکر می کرد من کسیم که همه چیو خراب کرد. سه تاشم اشتباه بود. الانم تو اشتباهه. همه چیزو (که در واقع از نظر من چیزی نبود اصلن) الانم از چشم من می بینه و ادعا می کنه من شکستمش.(مسله عاطفی هم نبود. همه چیز بود.)

    فرقی نمی کنه کی هستی. فقط امیدوارم تو هاله فقیه زاده رو اشتباه نگرفته باشی.
    و اینکه فرقی نمی کنه هاله فقیه زاده کیه(نمی خوام هم بدونم) اما ی اعتقادی دارم. اونم اینه که اگه آدما از کسی ضربه بخورن، به نظرم بزرگترین چیزی رو که از دست دادن عمره. وقته.(و ان شالله که تو زندگی هیچ محترم عزتمندی پیش نیاد) اما اعتقادم بر اینه که اگه کسی تو زندگیت "وقتتو ازت گرفت"، دنبال اون گشتن بازم داره "وقتتو میگیره".
    "وقتتو نگیر"جناب...
    حیفه.
    اگه عاقبتش یا عاقبت کاراش مهمه واست، خب براش دعا کن. اینطوری اگه تغییر نکنه دلگرم خدایی و اگه تغییر کنه ممنون خدا.
    جفتش برده.
    این حرفامو به حساب فضولی نزار لطفا. به حساب این بزار که آزردگیت از تو نوشته هات داشت میزد بیرون. و به نظرم این آزردگی خلاف اونیه که خدا از آدم میخواد. بهتره خودتو ی جور دیگه خرج کنی. هاله فقیه زاده شاید ـ با توجه به نوشته های خودت ـ خیلیا مث تو رو داشته باشه. اما تو فقط یه دونه مث خدا داری. من دارم واس هاله فقیه زاده ی تو دعا می کنم :) امیدوارم هرجا هست بهترین باشه.
    تو هم "وقتتو نگیر". به قول قرآن: واعفوا و اصفحوا... ببخش و بگذر.

    ی پیشنهاد دوستانه بود از بخاری به همه! چ فرقی می کنه؟!

    یاعلی.
  • حسین بوذرجمهری
  • سلام
    جای شما خالی شیرازم
    ببخشید دیر شد
    طرح جالبی است. فقژط من اگر بودم آن ماهی را فقط کمی بزرگتر میکردم.
    و نظر دومم هم این است که جمله کمی نیاز به چکش کاری دارد. مثلا به ضمیر "ما" در اول جمله نیازی نیست.
    مثلا
    هرچقدر هم که بزرگ باشیم
    باز به خدا محتاجیم
    مثل ماهی به آب
    پاسخ:
    سلام.
    خوشا.... ! :)
    جای ماهی خوب بود؟ خیلی جاش برام مهم بود. آره الان که فکر می کنم بزرگتر بشه بهتر میشه.
    متشکرم
    جمله مال من نبود D: کپی پیست بود :) وگرنه من جمله بندیم خب اصن اون طوری نیست.
    بله جمله پیشنهادی شما هم خیلی بهتره.
    ممنونم جناب بوذرجمهری!
    به یاسمن بانو سلام برسون :)
    یاعلی.
  • یکی از برابچ
  • سلام
    خیلی بدم میاد از کسایی که هی تند تند میان نظر میدن ولی مجبورم
    «و من الله التوفیق» درسته
    «و منه التوفیق» هم درسته
    ولی «و من هو التوفیق» غلط محضه!

    ضمیر منفصل مرفوعی رو نمیشه جای متصل مجروری آورد.
    یقینا ابن هشام و سیوطی الآن دارن توی گور میلرزن...

    و من الله التوفیق
    پاسخ:
    :)
    عجب... ینی چ عجب! ی نفر بلخره رعایت کرد خخ
  • حسین منسوجی
  • دمت همیشه گرم بخاری ......
    درستش کردم

    راسسی من همون پاتکم ااااا .....
    پاسخ:
    اگی. اگی :)