بخاری

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق...

بخاری

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق...

بخاری

حالا پاییز است
من سردم است
این «دوستت دارم»
کلمات کدام فصل اند؟
(م.مؤید)


+ نوشته های بخاری وقف عام شده اند.
شما هم در این وقف سهیم باشید؛
بخوانید و به نیت وقف منتشرش کنید.

نقشه

درود و دو صد سلام یا برعکس.

نبشته حاضر به میمنت آه همایونی ماست!!

جارچیان را خبر کنید!

اهل بلاد های دیگر را ندا دهید!

گوش تا گوش تمام امکنه و مسکنه(جمع الکی محل های اسکان) را بانگ زنید!

اینک آه همایونی ما گرفت، و بلاگفا ممیز خورد!

باری، ما در حال تایید ملوکانه نظرات مبارک صحابه در بلاد دیگرمان، پاراگراف آبی بودیم که "ناگهان" دیدیم داخل صفحه همایونی، یک قسمت قرمز و نارنجی و بنفش شده است؛ چنان که افتد و دانی!! بعد شک ملوکانه کردیم که نکند هم تختان دیگرمان در پاراگراف، تصویری در نطق شان آورده باشند که از بلاد ممیزخورده ای آمده فلذا آن تصویر را ـ شاید ـ این طور نشان می دهد. بعد صفحه را بستیم گفتیم دوباره بیاییم. هم چنان که غر ملوکانه می زدیم "blogfa.com" را تایپ کردیم که دیدیم بعلـــــــــــــــــــــه، زرد و نارنجی و..... (خـــــــــلــــــــاصـــــــــــــــه دیــــــــــــگــــــــــــــــــه.... )

شکر و حمد و ثنای الهی! نه به دلیل ممیزخوردن بلاگفا(که موجبات زحمت صحابه را فراهم می آورد و ما عمرن اگر راضی باشیم. و بلکه) به این دلیل که آه همایونی ما بیراه نرفت! و سخن چون گوهر ما به ثمر نشست.

این است وقتی ما نطق ملوکانه می فرماییم، و می فرماییم که حکومت به ظلم باقی نخواهد ماند...

همین است. ملاحظه فرمودید؟؟

(جمعی از جوانان برنای دیار: ایـــنــــــــــــــــــــه! خخخخخخخخخخخخخخخ)

آن زمان که رفتیم و برای رئیس حکومت بلاگفا پیغام گذاشتیم که جناب شیرازی ـ که البته الان باید نوشت: ش.ی.ر.ا.ز.ی !! مبادا که ما هم ممیز بخوریم!! ـ (خخخ) جناب شیرازی، بلاگفا را بگذارید در کوزه تان آبش را بخورید، و ایشان التفات نکردند، همین بود. به فکر چنین روزهایی بودیم.

امید است خداوند بزرگ تحت ضل توجهات خود بلاد بخاری و بلادهای همسایه را پایدار و جاویدان نگاه دارد، و به حکومت جهانی متصل بنماید.

تمت.

بانوی بالا نشین بلاد بخاری

 

 

+ ایضا، ایـــنــــــــــــــــــــه!

+ به دوستانی که قصد دارند عطای ب.ل.ا.گ.ف.ا !! را به لقایش ببخشند، حکومت "بیان" پیشنهاد می شود. دعوت از دوستان شان به اینجا هم موکد پیشنهاد می شود! همه صحابه را دعوت می کنیم به بیان! امید است روزی برسد که بروبچه های آنجا(که دیگر نام نباید برد!!) تشریف بیاورند اینجا دور هم باشیم پفک و چیپس بزنیم و مباحثه علمی ـ و گاهی کمی هم غیر علمی ـ کنیم. خوش بگذرد به خودمان.

+ دعوت نامه هم هر که خواست در خدمتیم. تنها با یک تماس! برای شناسه یاهوی مان پیام بگذارید ایمیل تان را. یک خط هم بنویسید تنگش که دعوتنامه میی خواهید. [خب آف بزارید دیگه/ پ ن پ، زنگ بزنید. تلفن، سه تا شیش ] در اسرع وقت اقدام می شود. همایونی خاک کف پای صحابه می باشد.

 

په، نون: تنها مشکل بیان ـ و واقعا تنها مشکل ـ نیاز به دعوتنامه برای ثبت بلاگ است.(ثبت نام نه؛ ثبت وبلاگ فقط.) البته کلاغ ها خبر هایی داده اند که قرار شده این گزینه حذف شود. بیان می ارزد به همه این چیزها. شما تشریف بیاورید ملتفت می شوید. ما با آن همه اهن و تولوپ همایونی مان برخی مواقع دهان مبارک مان از امکانات جالب انگیزناک این بلاد باز می ماند. کوچک ترینش این که بلادتان را می توانید تمام و کمال مثل تخت سبا با همه نظرات و پیوندها و فلان و بیسار، بکککنید اینجا بیاورید. و الخ (البته به این فکر کنید که درحال حاضر نیاز به ممیزشکن دارید تحت بلاگفا!!!!

این هم توصیف سیستم آمار وبلاگ: اوفففففففففففف چ کیفیتی!

 

په، په، نون: ینی هر کی نیاد! خدایی دیگه ینی هرکی نیاد!

 

+ بلاگفا برگشت :)  (بلاگفا دستمایه شوخی شده فقط همین. انتظار ندارید که خوشحال باشم از فیلتر شدنش! الان خوشحالم که برگشت. خوشحالم که دوستام بلاگاشونو پس گرفتن خب!)

+ میشه منو با آر.اس.اس نخونید لطفا؟ من وقت می ذارم و بلاگ می نویسم. خب شما هم که می خواید لطف کنید و بخونید، وقت بزارید و بخونید! آر.اس.اس به شما قالبو نشون نمیده. لینکای جدیدو نشون نمی ده. قابلیت نظر و رای نداره. ینی دقیقا همونایی که نویسنده بلاگ روش وقت می ذاره... متشکرم.

 

  • فاطمه قلی‌پور

نظرات  (۲۸)

  • کلافـهـ چی!
  • خخخخخخخخخخخخخخخ
    منم داشتم نظرات رو می خونیدم که شد آنچه باید می شد!!!
    پاسخ:
    عی بابا !!
    اوه اوه اوه خانم شما چه با کلاســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیی!!!
    بابا بلاگ دات آِی آر !
    بلاگفا هم فیلتر شده !!!! مبارکا باشه ! خداروشکر ما که دو ماه پیش جل و پلاسمونو جم کردیم رفتیم آسمون بلاگ ! بهله !!
    پاسخ:
    :)))))))))))))))))))))))))
    من هم از بلاگفا اومدم بلاگ...
    پاسخ:
    کار خوبی کردی شما! :)
  • امین داوری
  • خانه جدید مبارک
    کجا دعوا شده بود؟
    پاسخ:
    ممنونم.
    بیخیالش. (o_^)

    سلام
    پاسخ:
    سلام علیکم :)
  • جالب اندرجالب
  • سلام خانومی!
    منم تبریک میگم وب جدیدو!
    موفق باشی
    پاسخ:
    سلام.
    متشکرم.
    شما نیز!
    سلام

    بیان "پــــــــــــــــــرچمش بالاست" :)

    ـــــــــــــــــــــــ
    خدا قوت

    بروزیم به مناسبت 8 شوال
    پاسخ:
    سلام!
    بله بله صحیح است!
    متشکر. حتما سر می زنم.
    یاعلی.
  • حسین بوذرجمهری
  • سلام
    عجب کینه ای گرفتید شما!
    اگر جای اون بابایِ وکیلی بودید که وبلاگتان اشتباهای پاک میشد آنوقت چه میکردید دیگر؟! :دی
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام!
    خدا نکنه کینه چرا (O_O)
    اصل قضیه: شب قبلش، خیلی شیک و مجلسی و جهان اولی داشتم ب جناب شیرازی می گفتم واقعا نکته منفی محسوب میشه این که ی سرویس دهنده به این غولی ی همچین اشکالاتی تو کارش داشته باشه.(با لحنی کاملا متفاوت البته) خیلی از دوستانم این مشکل براشون پیش اومده. خیلی ها هستند که حرفای مهم تر از شوخی و خنده و نظر معمول به پستها تو کامنتها مطرح می کنن. پست خیلی از دوستان، خبریه. خیلی ها نتایج کلاس های آن لاین شون تو وبلاگشونه. جزوه ها، خلاصه ها، دانلود ها... نقص بلاگفا یعنی نقص تو کار خیلی ها. همچین دور حقوقی برداشتیم اون وقت هنوز 24 ساعت نگذشته دیدم بلاگفا جلوی چشم خودم "فیلتر" شد!! از خنده مونده بودم چیکار کنم اصلن! گفتم اینو دیگه کجای دلم بزارم!! این بود که گفتیم محض خنده چیزی بنویسیم.
    :)
    حافظ خوب بود؟!
    به یاسمن بانو بگید من فالوده میخوام. هیچ ربطیم به من نداره. خودش می دونه و خودش بهرحال.
    یاعلی.
    سلام.

    اصلا اگه بر نمیگشت جای تعجب داشت!!

    اعتماد به سقف داره بلاگفا :))))
    پاسخ:
    سلام.
    خخخخخخخخخخخخ
    از دست بلاگفا!
    این کبریت چجوری سالم مونده؟
    پاسخ:
    مسواک زده.
    ای بابا بخاری جانم
    ینی آهت تا این حد گیراست:خخخخخ
    قربونت بیا برو این بلاد کفر و شبکه های اجتماعی این اجنبیا رو بترکون .خدا بکشه بلاگفا رو ک نمیزاره ما با نظرات بخاری گرم بشیم0:)
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخ
    نه دیگه! خدا گفته به اونا مهلت بدیم تا گناهشون حیرانشون کنه!! تو قرآن هس!
    سلام بامن قهری؟
    پاسخ:
    سلام.
    من؟؟؟؟ (0o0)
    واس چی. خدا نکنه بخاری قهر باشه...
    بابا من میام بلاگتون. نظراتم حذف میشه خود ب خود. شما به دل نگیر (^_^)
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به مهتاب:
    می دونستم...
    خوشحال نشدم اصلا. دیروزم واس همین گتم که اون چ عکسیه زده دیگه. واس چی باید اون عکسو بزنه.معنی نداره اصن.
  • محمدصادق برجیان
  • خداونددر کلامی به این مضمون می گوید:
    بنده من!من انچنان به تو توجه میکنم که گویی تنها تو بنده منی
    اما تو آنچنان از من غافلی که انگار هزاران خدا داری!!!

    دو قدم بیش نیست این همه راه...
    پاسخ:
    ممنون:)
  • محمدصادق برجیان
  • اصلا بیا بگو مرگ بر بلاگفا دیگه!!!
    پاسخ:
    و بلکه بدتر.
    مشکل من با این نیست که تو بلاگفا همچین اتفاقی افتاده.مشکل بلاگفا نیست. یا اینکه مثلن بخوایم از بیان تعریف کنیم و این چیزا. مشکل من اینه که چرا همه نباید مثل اینجا باشن. تو ایران باید همه بهترین باشن. این عقیده ی منه.

  • حسین بوذرجمهری
  • حافظ هم حوب بود
    و البته کوروش کبیر نیز سلام رسوند
    بانو هم دعوتتون کردن بیاین خونمون به صرف فالوده
    حالا چطور و چگونه و از چه طریق من هم مانده ام!
    یاعلی
    پاسخ:
    بانو هم بلده دیگه !! (^_^)
    لطف بانو مستدام :)
    سلام
    خوبی؟
    بابا چقدر هی تعریف میکنی ما رو وسوسه میکنی! (._.)
    پاسخ:
    سلام!
    کلللن من از چیز خوب زیاد تعریف می کنم!!
    یکی از دوستام دیروز بم میگفت بیان بت پورسانتم میده؟!! :)))
    سلام
    میفرمایند که : در عین حال تخریب و تعریف نفرمایید
    خب آدم حسابی میخوای از بلاگ تعریف کنی چرا کار و کاسبی بقیه رو بهم میریزی
    بلاگفای بدبخت دلم به حالش میسوزه
    کلهم شستید دیگه با گفتار ملوکانه تون
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    همونی که میفرماید تخریب و تعریف نکنید، می فرماید اگه دیدید مسئولی کارشو درست انجام نمیده غیبتش واجبه. کار بدشو به بقیه بگید.
    از بلاگ تعریف کنم؟! خب کارش خوبه دارم به دوستام توصیه می کنم! بلاگفا هم کارش دیگه داره از حد میگذره توصیه نمی کنم!
    بابا این پست شوخیه چقد همه ....!
    :)

    آره بعید نیست! خوب بود بگو منم بیام ترف کنم :دی
    پاسخ:
    آره فرار مغزی کنین!!
    کم پیدایی ها..؟!

    خوبی؟! :)
    پاسخ:
    والا گیریم!
    چشم خدمت می رسیم :)
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به سجاد عبدی:
    چشم خدمت می رسیم.
  • حنان ساجدی
  • سلام بخاری
    با اینکه خیلی گرممه ولی دعوتت می کنم به دیدن شاید هم خواندن"برای قلب رهبرم"
    پاسخ:
    سلام حتمن خدمت می رسم.چشم.

    وای خدای من !
    چند روز که نبودم چند تا پست اینجا نشسته ؟!
    .
    .
    این اومدنم هم حساب نیست
    چون وقت موندن ندارم که بخونم
    اومدم که فقط بگم هستم
    همین
    پاسخ:
    :)
    قدمتون روی چشم. اگه هم پست اینجا زیاده، ب دلیل اینه که شما هر وقت برسید تازه باشه.
    یاعلی.
    بذا بخونن با هر چی خوندن ، خوندن دیگه
    به قول معروف بمیر وبدم
    پاسخ:
    ؟!!!
    آر.اس.اس؟! :) بمیر و بدم! تعبیر بسیار خوبی بود! فک کنم مثنوی رم اون وقتا با آر.اس.اس خونده بودن مولانا اینو گفته بود.
  • ایمان قرائی
  • سلام
    نه ، فعلاً به دلایلی نمیتونم پست بذارم ، ولی نظرات رو اغلب میام جواب میدم ، در خدمتتون هستیم !
    آره شامم میدیم ، تا چی دوست داشته باشین !
    |:

    چشم ، مگه میشه وبتون نیام ، رو سرتون هوار میشم !
    ایمان ایکس !
    پاسخ:
    سلام!
    مام که عاشق مهمونی!

    :)

  • *** رک و راست ***
  • سلام
    ممنون که به ما سرزدید.
    یازهرا
    پاسخ:
    سلام خواهش می کنم.چسبید بلاگت ی نموره. :)
    خیلی باحال بود
    خیلی
    سر صبحی کلی خندیدم

    ولی صدای شیرازی در اومده که با این کار که صرفا اشتباه بوده(می خواستن یک وبلاگو مسدود کنن زدن کل بلاگفارو منهدم کردن) کلی ضرر دیده و حالا کی جبران میکنه و اینا!!؟/

    +بیان یه جوری نیس؟؟یه جوری به نظر میاد !!
    پاسخ:
    قربان شما!
    والا من می ترسم بخوان ی روز یه بلاگو مصدود کنن بزنن اینترنتو قط کنن.

    نه خداییش ی جوری نیست. خیلی خوبه.
    ما هم به دلایلی از بلَگفا گریختیم!
    ولی خداوکیلی تنوع قالبهاش یه چیزی بود...
    پاسخ:
    آره منم قبول دارم.
    تو لینکای بیان دیدم دارن ی فکرایی واس الباش می کنن. امیدوارم زودتر...

    جواب خصوصی رو هم میام خصوصی میدم. یا ایمیل میدم.