بخاری

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق...

بخاری

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق...

بخاری

حالا پاییز است
من سردم است
این «دوستت دارم»
کلمات کدام فصل اند؟
(م.مؤید)


+ نوشته های بخاری وقف عام شده اند.
شما هم در این وقف سهیم باشید؛
بخوانید و به نیت وقف منتشرش کنید.

نقشه

یعنی

از این همه آیینه

یکی اش خانه ی من نیست؟

 

 

*تصویر به اندازه اصلی

 

  • فاطمه قلی‌پور

نظرات  (۱۱)

  • محمد مهدی
  • هومم
    پاسخ:
    اوهوم.

    بعد منزل نبود در سفر روحانی...
    پاسخ:
    Like
    نشر بدین لطفا به خصوص بین خارجی ها:

    متنی بسیار عالی در معرفی اربعین به غربی ها در مقاله ی هافینگتون پست انگلیس (لینک زیر البته برای ما ایرانی ها فیلتر شده )
    http://www.huffingtonpost.co.uk/sayed-mahdi-almodarresi/arbaeen-pilgrimage_b_6203756.html?utm_hp_ref=uk

    ترجمه در:
    http://labbayk.com/new/newstext.php?param=6e6577732138303234&title=%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87_%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DB%8C_%D9%BE%D9%86%D8%AF%D9%86%D8%AA_%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87_%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AA_%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B9%DB%8C%D9%86_%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C_(%D8%A8%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B1_%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%86%DB%8C)

    خلاصه در ایندیپندنت:

    http://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/one-of-the-worlds-biggest-and-most-dangerous-pilgrimages-is-underway-9882702.html
    پاسخ:
    ممنون بانو...

    راه کاروان عشق از میان تاریخ می‌گذرد و هر کسی در هر زمان بدین صلا لبیک گوید، از ملازمان کاروان کربلاست

    شهید سید مرتضی آوینی


    لبیک یا حسین.....
    پاسخ:
    ممنون از الارم های اوینی...
    لبیک یاحسین
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :(

    دلم تنگ رفته واسه شون ...
    از این عکس ها دیگه ندارید؟!
    خیلی دلتنگم ، زیاد

    خیلی خوب بود ...
    پاسخ:
    دارم.
    کدوماشو میخوای
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به تک نویسی:
    ببخش نیامدم.
  • پلک شیشه ای
  • از حرم عمه و امام رئوف
    داخل و خارجش
    شما عکاسی کلاس می رید؟!
    پاسخ:
    یکمی سرم شلوغیش زیاد شده.
    اولین فرصت یادم بندازید چنتای عکس دارم.
    عکاسی؟؟؟؟ نه بابا من کجام عکاسه. عشقی عکس میگیرم.
    ما اعتراف میکنیم به این که شما یک بخاری عکاس هستید
    آخه ظالم نمیگی ما هم دل داریم ،دلم خاست ...
    سلام برسون دعا کن بطلبه
    پاسخ:
    سلامتی شما.
    بابا گفتم یادت بودم که. دیگه بیشتر بر نمیومد از دستم.
    شرمنده.
    این ورابیا.
    یاعلی.
    میام،انشاالله اوایل ترم دیگه
    البته ب دعای شما اگ بطلبه بی بی.
    التماس دعا
    پاسخ:
    انشالله
    سلام
    چه عکس زیبایی بود:)
    پاسخ:
    سلام.
    لطف داری شما :)
    آدم های صاف و زلال و شکسته را
    آینه کاری های
    حرم می گویند!
    +
    مممممم
    یه سال و خورده ای از ما جلو ترید!
    پاسخ:
    اره....

    :)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی