بخاری

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق...

بخاری

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق...

بخاری

حالا پاییز است
من سردم است
این «دوستت دارم»
کلمات کدام فصل اند؟
(م.مؤید)


+ نوشته های بخاری وقف عام شده اند.
شما هم در این وقف سهیم باشید؛
بخوانید و به نیت وقف منتشرش کنید.

نقشه

فرصت دیدن رویت گر ارشمیدس داشت / معنی «نقطه» و «گردون» و «فلک» می فهمید...

 

* خودم؛ وسط کلاس معرفت شناسی

 

  • فاطمه قلی‌پور

نظرات  (۱۶)

شیعه‌شناسی‌م آدمو شاعر می‌کنه ینی؟
پاسخ:
نه بابا.
فقط امکانش هست که گاهی شیعه شناسا برن شاعر شن؛ یا شاعرا برن شیعه شناس شن.
عموم و خصوص من وجه؟
شهادت حضرتش را به شما تسلیت می گویم...

مام سجّاد علیه السلام :
ألا و إنَّ أبغَضَ النّاسِ إلَى اللّه ِ مَن یَقتَدی بِسُنَّةِ إمامٍ و لا یَقتَدِی بِأعمالِهِ ؛
امام سجّاد علیه السلام :
هشدار که منفورترین مردم نزد خداوند کسى است که سیره امامى را برگزیند ولى از کارهاى او پیروى نکند .
. الکافى ، ج 8 ، ص 234 .
پاسخ:
سلام.
متقابلن تسلیت.
ممنون...
هوم.
پاسخ:
yeah
  • خارج ازچارچوب
  • معرفت شناسی رو آموزش میدن؟ مثلا چی میگن آخه!
    پاسخ:
    درس دانشگاهی نیست برامون. ی دوره چندجلسه ای بودکه به علت علاقه می رفتم قبلن.
    فلسفه معرفت میگن.
    مباحث فوق العاده جذابیه در کل.(به نظرم)


    سلام
    خیلی عالی بود
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم!
  • محمد مهدی
  • یحتمل باید شاعر کودک نوجوان باشد.
    پاسخ:
    کودک درونم بود.
    سلام میرسونه.
  • محمد مهدی
  • نه نه. این شعر نه. اون شعره که گفتین کسی شاعرشو می‌شناسه. و بعد هم شاعر کسره داشت. یعنی شاعری که شعر کودک و نوجوان می‌گه!
    پاسخ:
    اندر احوالات عدم استفاده از نکات ویرایشی (شما) و عدم ایجاد جایگاه مقال (من)!  :)

    بزا برش دارم اصن اون پستو.

    ممنونم
  • محمد مهدی
  • :)
    پاسخ:
    :)
  • تک نویسی...
  • بیت شعر زیبایی ست....
    دوستش دارم....
    پاسخ:
    الحمد لله.
    قابلی نداشت.
    عاقلان نقطه پرگار وجودند....
    پاسخ:
    احسنت...
    +++
    (:
    قشنگ بود.
    پاسخ:
    الحمدلله :)
    سلام

    فرا رسیدن روز دانشجو را به شما صمیمانه تبریک می گویم....


    25 توصیه رهبری به دانشجویان....

    http://zareh.blog.ir/post/636
    پاسخ:
    سلام.
    ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووون! :)
    عجب کلاس هایی دارین :) من از بچگی می خواستم شاعر بشم نگو باید می رفتم کلاس معرفت شناسی :) جزوه خوب ندارین؟ :))
    پاسخ:
    کلاسش درسی نبود. ینی منظورم اینه که کلاس واحد درسی نبود. مبوط میشد ب ی اردوی اموزشی.ی کلاس چند ساعته بود. جزوه ابتدایی هم داشت.مقدمات انسان شناسی که تو هر کتابی هست. البته با ی استاد فوق العاده...


    فرصت دیدن روی کیو گر ارشمیدس داشت معنی .... میفهمید؟
    پاسخ:
    فرصت دیدن روشو.

    che khub bud in sheer
    پاسخ:
    عه!
    سلام!
    کجا بودی man ؟!
    اسمتو خیلی وقت بود ندیده بودم.

  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به منورالفکر:
    آقا...
    ببخش...