بخاری

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق...

بخاری

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق...

بخاری

حالا پاییز است
من سردم است
این «دوستت دارم»
کلمات کدام فصل اند؟
(م.مؤید)


+ نوشته های بخاری وقف عام شده اند.
شما هم در این وقف سهیم باشید؛
بخوانید و به نیت وقف منتشرش کنید.

نقشه

 

هر سال همین موقع این عکس را می گذارم روبروی خودم و مثلا نگاهش می کنم. اصلا نگاه کردن که لازم نیست. نه؟ همه اش را از حفظم. می دانم اولین نفر از چپ، آلن است با موهای روشن کوتاه، دومی جاستین است با موهای روشن بلند، و یک لب پر از خنده. سومی کریس است با لباس صورتی و لبخند گشاد. آخری هم منم. سرم سمت موج بلند روبرویمان بود.
 این عکس برایم خیلی حرف ها دارد. سند رفاقت ماست. می بینید؟ هر سه تای تان خواستید نشانم بدهید خیلی رفیقیم. هر چهار تای مان عینک دودی داریم. هیچ فرقی بین چشم های مان نیست.
راستش بعد این همه سال، جمع تان کردم اینجا دور هم باشیم. یک بار دیگر همه با هم برای عکس مان"سه، دو، یک" بگوییم و بخاطر اینکه ثابت کنیم رفیقیم، مثل هم بشویم. خواستم خاطره روزی که به افتخار اولین سالگرد کورشدن من چهارنفرمان عینک دودی زدیم، زنده بشود. همین.

 

 

* همین مطلب در کانال تلگرام بخاری

  • فاطمه قلی‌پور

نظرات  (۱۲)

از این پستا که ته دل آدمو خالی می کنه.....
پاسخ:
عجب..
ممنون از حضورتون
خیلی غافل گیر کننده بود.
خیلی
پاسخ:
واقعا؟
خداروشکر
wow!
پاسخ:
:)

  • گمـــــــشده :)
  • چه خوب بود
    :)
    پاسخ:
    الحمدلله
    ممنون!
    جالب بود ...

    پاسخ:
    الحمدلله
    ممنون
  • خانم الفــــ
  • وای عالی بود
    پاسخ:
    خانم الف :)
    خاطره انگیز و :(!
    پاسخ:
    خاطره انگیز.. عجب..
    کوتاه ولی پر حرف... با ضربه ی عالی آخرش...
    پاسخ:
    الحمدلله
    چ خوب اگه اینطوری باشه
    انتظار داشتم غافلگیرمان کنی. متبحری در این امر. گفتی عینک دودی. یادی کنیم از نویسنده ی فقید. ‎:D‎‏ کاش خبری داشتم ازش. یادته?
    پاسخ:
    هندونه سنگینه.
    نیست. خیلی وقت هم هست. خبری ندارم...
    فوق العاده عالی

    کیف کردم
    پاسخ:
    الحمدلله.
    ممنون بسیار.
    فقط یه سوال 
    نویسنده اش کیه؟
    پاسخ:
    :|
    خودمم دیگه.
    زیرموضوع پاراگراف آبی، داستان های بنده در پاراگراف آبی نوشته میشه: کارگاه وبلاگ نویسان در داستان کوتاه کوتاه. ک البته الان دیگه منحل شده متاسفانه.
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • عالی بود

    ببین یه ساعتی هست دارم وبلاگ گردی میکنم
    بی حوصله 
    اصن یچیزی میگم یچیزی میشنوی
    بعد مطلب بالاییت رو با اینکه توکانال دیدم حتی یکی از بچه ها پیشنهاد داد برای انقلابیست 
    من نخوندمش
    اومدم مطلب پایینی
    اینو ک خوندم مث فنر پریدم 
    عالی بود 
    غافلگیر کننده شدید 
    لبخند آوردم برام 
    پاسخ:
    :) عجب!

    الحمدلله
    همه جورش ممنون بانو!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی