بخاری

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق...

بخاری

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق...

بخاری

حالا پاییز است
من سردم است
این «دوستت دارم»
کلمات کدام فصل اند؟
(م.مؤید)


+ نوشته های بخاری وقف عام شده اند.
شما هم در این وقف سهیم باشید؛
بخوانید و به نیت وقف منتشرش کنید.

نقشه

می‌شود شب ولادت حضرتش از خوبی و مهربانی و دوستی و امانت و صداقت و صبر و مدیریت و اقتدار و مقام بی نظیر و بی بدیلش حرف زد. امّا نامش و میلادش، هر دو همیشه مرا به شب‌های خوابگاه برده است. این شب‌ها از والایی مقامش نمی‌گویم. از شب‌های خوابگاهم حرف می‌زنم.

از «گونا»ی عزیزم که می‌گفت «آنقدر در نمازخانه نگاه‌های سنگین را تحمّل کردم که دیگر پایم را در نمازخانه نگذاشتم هیچ، در اعتقاداتم هم شک کردم» و من شرمنده نگاه آبی خوش‌رنگش شده بودم و سر پایین انداخته بودم.

از «شایسته» عزیزم که تنها نماز می‌خواند و می‌گفت «از بس فلان دانشجوی الهیاتی به مدل نمازخواندن و خلیفه ای که قبول دارم توهین کرده» و من شرمنده لبخند نمناکش شدم و در آغوش خودش برای خشک مغزی‌مان اشک ریخته بودم.

از «فاطمه» عزیزم که می‌گفت «هم اتاقی ام ظرف غذایم را نجس می‌دانست» و من بعد رفتنش تنهایی روی سجاده برای جهالت‌مان زار زده بودم.

گونای عزیز، شایسته خوبم، فاطمه مهربانم، میلاد پیامبر مهربانی‌ها مخصوص و ویژه مبارک تان باشد. حقیقتاً دوست تان دارم رفقا. از دیدن‌تان ذوق‌زده می‌شوم. مثل هر سال، علی الخصوص همین هفته وحدت و میلاد حضرت مهربانی، حسابی یادتان هستم و دعاگوی سلامتی و شادی و آرامش خود و خانواده‌تان. همه آنها که روزی دل چرکین‌تان کردند را می‌سپارم به همان پیامبری که میلادش مایه شادی امّت است. امّا شرمنده شمایم؛ از جهالت و خشک‌مغزی جماعتی که پیامبری پیامبرمان را نمی‌فهمند. می‌سپارم شان به همان پیامبری که خدایش در سوره توبه فرمود «رنج‌های شما بر او سخت است...»

عیدتان مبارک رفقای دوست داشتنی خوش لهجه ام. عید شماها ـ ویژه و مخصوص ـ مبارک باشد...

 

 

  • فاطمه قلی‌پور

نظرات  (۲۱)

  • محمدرضا فلاح
  • عالی...
    پاسخ:
    الحمدلله

  • غـ ـزالــ
  • احسنت....
    عیدتون مبارک...
    پاسخ:
    زنده باشید
    عیدتون مبارک
    ممنون از حضورتون
    عزیزم. مطلبت خیلی قشنگ بود... و تذکر بابت آیه خوشگلت. آیه ی دل گرم کنندت...
    پاسخ:
    زنده باشی بانو! عیدت مبارک! منم دعا کن
    بازگشت باشکوهی بود 
    عیدت مبارک
    پاسخ:
    عید شما هم مبارک
  • هانیه شالباف
  • عالی بود...
    مبارک :)
    پاسخ:
    الحمدلله
    ممنون
    عید شمام مبارک!
    عیدتون هم مبارک
    پاسخ:
    ممنون و ممنون! عید شما هم مبارک
  • منور الفکر
  • یعنی الان منم خوش لهجه گی رو به خودم بگیرم که عیدم مخصوص مبارکم باشد؟
    پاسخ:
    شما همینجوریشم عزیزی!
    چه تبریک زیبایی...

    بسیار عالی!

    با مطلب تان به دوران دبیرستان و نماز خانه اش رفتم و همین سبک مغزی های برخی ها ...
    پاسخ:
    دلمون که پره.
    چشم مونم که خون.

    عیدتون مبارک.
    چقدر این عکسه خوبه :)
    پاسخ:
    خیلی خیلی خوبه
    خیلی خوب
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :)
    عمیق ها 
    لبخند عمیق تر....


    پاسخ:
    (^___^)
    به قول خودتون حق
    حق:)
    پاسخ:
    بزرگوارید
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    بله
    عید شما هم مبارک باشه، عید برادر ها و خواهر های سنی هم علی الخصوص
    البته به جز اون هایی شون که وقتی مثل شیعه ها جلوشون نماز می‌خونی میخوان قورتت بدن، 
    بد نگاه کردن و توهین که لوس بازیه، رسما **** ***** ** ****** ***** **** ***** **** *****
    عید هممون مبارک باشه!
    پاسخ:
    خب یکی هم از اهل سنت برای ما شیعه ها بنویسه. من شیعه ام.

    عیدتون مبارک.

    + ببخشید نظر رو ویرایش کردم. مخاطب کم سن داریم اینجا. همون قدر هم براشون زیاد بود. من گردن نمی گیرم این طور چیزها رو.
  • شرف الدین
  • بر  شما هم مبارک

    نمیدونم شما خوابگاه کدوم شهر بودید. من که برخورد بدی با دوستان اهل سنتم ندیدم. کاملا عادی بودند باهاشون
    پاسخ:
    ممنون. عیدتون مبارک.

    هم خوابگاه خودم دیدم. هم جاهای دیگه.
    بله خوب و بد همه جا هست خب.

    سلام

    پناه می بزم به خدا از  بی بصیرتی ها...از آنهایی که بر طبل نفاق می کوبند

    ...
     سلام  من را هم به به این دوستان تان که نام بردید برسانید و بگویید همه مثل هم نیستند

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    حتما همینطوره.
    بسیار ممنون
    یاعلی
    یاد خوابگاه خودمون و "ساره" افتادم. یادم است وقتی چیزی ازش گرفتم و خوردم بعد از رفتنش دوستم گفت: تو واقعا از دست اون چیزی میخوری!؟ غمگین شدم
    دختر به اون خوبی
    پاسخ:
    آه از نهاد برمیاد واقعا.
  • محمد رنجبر
  • همممم... بدتر از اینایی که به اهل سنت توهین می کنند... اونایی هستن که به طرز تهوع آوری میخوان ادای وحدت در بیارن. میشینن به طرز کثیفی از خوبی ها و مهمان نوازی و چه بدونم امام‌هاشون تعریف می کنند که انگار که منظورشون این باشه: عه شما چه خوبید فک نمی کردیم انقدم آدم باشید.

    پاسخ:
    خوب بود افرین!
  • محمد رنجبر
  • اینا همونایی هستن که نمی فهمن وحدت ینی چی. و بهش اصن اعتقاد ندارن
    پاسخ:
    کشتن مون...
  • سیدمهدی :.
  • بسیار عالی
    امیدوارم با ظهور نور ، ظلمت برچیده شود
    پاسخ:
    سلامت باشید.
    ان شالله.
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به خانم الف:


    خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون :)
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به مهسا میم.
    چقدر خوشحالم کردیدخانم... خیلی خیلی التماس دعا دارم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی