بخاری

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق...

بخاری

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق...

بخاری

حالا پاییز است
من سردم است
این «دوستت دارم»
کلمات کدام فصل اند؟
(م.مؤید)


+ نوشته های بخاری وقف عام شده اند.
شما هم در این وقف سهیم باشید؛
بخوانید و به نیت وقف منتشرش کنید.

نقشه

هرجور حساب می کنم یکی کم می آورم. پنج تا بیشتر ندارم. از همین پنج تا هم اولی مال عارفه است که بنده خدا دو ماه است شیمی درمانی می کند. دومی اش هم می شود مال رضا بچه عمه شهلا که همیشه گریه می کند و هر روز می برندش دکتر بچه زبان بسته را. اصلا معلوم نیست دردش کجاست. سومی هم به حساب داداش رسول است که بدهی اش شده قوز بالا قوز زندگی شان و دار و ندار شان را به باد داده. چهارمی هم می شود برای عمل قلب دایی محمد. پنجمی اش مال خودم بود که آن هم ثریا را وسط راه دیدم گفت یکی کنار بگذارم برای برادر شوهرش که بدجور گرفتار شده. حالا برای خودم چیزی نمانده. البته من که حاجتم خوشی و حل مشکل همه این هاست...
خدایا؟

دیگر پارچه ندارم دخیل ببندم. اما می شود حاجت دل مرا هم بدهی؟

 

  • فاطمه قلی‌پور

نظرات  (۱۹)

چرا پنج تا؟ چهار ده تا!
پاسخ:
:)
هنوز پیش تو آنقدر آبرومندم

که پاره پاره دلم را دخیل می بندم


اینبار یکی هم برای ما ببندید
پاسخ:
چقد شعره خوب بود.........
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • عالی بود.
    پاسخ:
    الحمدلله
    ممنونم.
    چرا پنج تا واقعا؟!یه تیکه پارچه است دیگه!
    پاسخ:
    نداشت خب.
    چیکار کنم من. نداشت.
    دستش «خالی» بود.
  • گمـــــــشده :)
  • چقدر خووووب بود.
    پاسخ:
    الحمدلله
    ممنوووون :)
  • فاطمه فاطمی
  • چه قدر خوب بود :)
    پاسخ:
    الحمدلله ممنون بانو!
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • منم بگم چقدر خوب؟؟؟

    اشتباه تایپی داشتی تومتن


    برگشتم اگه یافته بودی و درست شده بود یه کلمه از چقدر خوب باقی بیشتر بهت میگم 
    :))
    پاسخ:
    خوب بود؟ :)

    الان می خونم تصحیح میکنم. خیلی ممنونم...
  • ✿✿سرباز شیعه✿✿
  • منتظر

    حضور


    شما


    هستیم


    در


    بانک مذهبی

    bankmazhabi.blog.ir
    پاسخ:
    ممنون از دعوت.
  • آقای فِلینت
  • واس منم ببندید:)
    پاسخ:
    خدمت می رسم
  • د‌ل‌باخته ..
  • حاجتتان روا..
    پاسخ:
    سلامت باشید و سرافراز
    میگن همش برمیگرده به خودم آدم...اگرچه برم نگرده بازم سهمیه رو میدیم به نزدیکان.
    پاسخ:
    خدا میدونه اوناکه تو دلا میگذره چیه
  • منتظر اتفاقات خوب
  • التماس دعا.
    پاسخ:
    محتاجیم
    احساس میکنم شعاره؟!!!!



    پاسخ:
    نه شعار نیست خدا رو شکر.
    چه خوب بود....
    پاسخ:
    الحمدلله
    آخه متنش روح نداشت؟




    پاسخ:
    ان شالله بهتر بنویسم.
    ممنون از حضورتون.

    می شود

    می دهد!

    :)

    پاسخ:
    حتما همینطوره...
    سلام
    چطور میشه تو کانال تلگرامیتون عضو شد


    پاسخ:
    سلام علیکم.
    اگر با گوشییا تبلت وارد وبلاگ میشید، همین ک روی لینک عضویت در کانال بزنید، و نرم افزار تلگرام رو انتخاب کنید وارد می شید.
    اگر با کامپیوتر هستید، و روی کامپیوتر، نرم افزار تلگرام دارید هم ب همین شکل.
    اما در غیر این صورت، ادرس کانال تلگرام رو به این شکل:
    bokaryblogir@
    به یه صفحه ای(مثلا صفحه چت خودتون یا صفحه چت با دیگری) می فرستید و تبدیل به لینک میشه در این شکل. میزنید روی لینک، و وارد میشید و عضو میشید.

  • علیرضا گلرنگیان
  • سلام

    خیلی جالبه من وقتی وبلاگ شما رو در آر.اس.اس وارد کردم به این مطلب رسیدم! در صورتی که باید به آخرین مطلبتون: «چالش ده کار قبل از مرگ» می رسیدم.

    پاسخ:
    سلام.
    نمیدونم چرا اینطور شده!
  • علیرضا گلرنگیان
  • نه ببخشید! به این مطلب باید می رسیدم: چالش راه بندازیم؟ یا «شما رشته‌ات چی هست اصن؟»

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی