بخاری

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق...

بخاری

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق...

بخاری

حالا پاییز است
من سردم است
این «دوستت دارم»
کلمات کدام فصل اند؟
(م.مؤید)


+ نوشته های بخاری وقف عام شده اند.
شما هم در این وقف سهیم باشید؛
بخوانید و به نیت وقف منتشرش کنید.

نقشه

 

 
+ لطفا درباره این تصویر بنویسید.
+ باز هم منتظر چنین عکس هایی باشید.
++چهارشنبه، بیست و سوم مرداد: "روز مقاومت اسلامی"
+++تغییر صفحات جداگانه بخاری(لینک های بالای صفحه)
+++++ بلاگفا همچنان بخاری رو جارو می کنه. عرض پوزش از دوستان.
+ یاعلی.
 

 

  • فاطمه قلی‌پور

نظرات  (۲۷)

  • محمد حسین خانی کوثرخیزی
  • سلام
    احوال شما
    بسیار شعف ناکم که بلاگ شما رو پیدا کردم
    امیدوارم با وبلاگ به اصطلاح طربناک من غضب ناک نشید
    منتظر نظرتون راجع به تبادل لینک هستم
    التماس دعا یا حق
    پاسخ:
    سلام.
    متشکرم.
    نظر لطف شماست.
    امیدوارم تو وبلاگ شما معنای طرب، واقعی باشه.
    لینک شدید به نام طربناک.
    محتاجیم یاعلی.
    بدون شرح...
    پاسخ:
    ی دنیا شرح داره....
  • حنان ساجدی
  • جمله از خودم نیست, اما یه جایی خوندم
    مردان را می کشند
    زنان را می زندد
    دخترکان لباس رزم به تن کرده اند!
    اینجا بحرین است 2013
    حالا میشه تغییرش داد اینطوری:
    مردان را می کشند
    زنان را می زنند
    دخترکان لباس رزم به تن کرده اند
    اینجا دنیایی ست که همه شان در برابر شیعه قد علم کرده اند
    شیعه با سلاح ایمان و علم در برابر کل دنیا ایستاده است.
    و
    پاسخ:
    ان شالله همینطور باشیم.

  • متــولـــد!مــــ!ه م__ـــهر!
  • گاهی گمان می کنم خدا مرا با ایوب اشتباه گرفته است *
    ولی او نمی داند...
    ما تصمیممان را گرفته ایم
    می خواهیم پوست کلفت شویم
    خیلی بیشتر از آنکه او فکر می کند !!


    * از "سیده"

    ** حکماً شعرهایی چنین شان نزول شریفه ی :
    " فبای آلــــا ربکما تکذبان " بوده اند !!

    *** بر چسب شود به پست " مقبول " !
    پاسخ:
    :)) سیده!
    سلام!!!
    خوبی؟!!! کم پیدایی! هفته ای 1 شب هلول میکنی؟
    آخخخخخخخی!!!یاد حضرت رقیه(س) افتادم!!!
    هم ناراحت شدم،هم ب شجاعتش غبطه خوردم:(
    کاش 1 کار اساسی از دستمون برمیومد،خوبه که 1جورایی تو این بیداری سهم داری بخاری!!!
    "ما را بکشید شیعه بیدارتر می شود."
    هرجا هستی موفق باشی
    التماس دعا!!!
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم!
    آره دیگه. جدیدا این طوری شده خخخخخخخ
    کار اساسی در حال حاضر وحدته.
    انشالله که وقعا سهیم باشم..(کسی جلوی شما رو گرفته؟!!!)
    ممنون از جمله خوبت.
    محتاجم.
    یاعلی.
  • محمد حسین خانی کوثرخیزی
  • یادم میاد یکی از عرفا کسی برای فتوحاتی که براش انجام نمیشد براش بهش مراجعه کرده بود
    به اون فرد که شیعه نبود گفته بود برو مذهبت رو فلان مذهب تغییر بده فتوحات ایجاد میشه
    طرف رفت توی اون مذهب و نشد
    باز بهش همینو گفت تا اینکه طرف چندتا مذهب تغییر داد بعد اون عارف به اون فرد گفت حالا شیعه شو
    وقتی شیعه شد فتوحاتی براش صورت گرفت بعد وقتی از اون عارف پرسید چرا از اول نگفتی شیعه بشم جواب شنید تحمل شیعه بودن رو نداشتی میبایست درجه درجه بیای بالا تا برسی به شیعه

    ممنون عکس بسیار زیبایی بود
    یاد حرف امام افتادم وقتی استاد مطهری رو شهید کردن
    پاسخ:
    عالی بود طربناک/.
    ممنوتم بابت این روایت.
    یاعلی.
    چقد خوب که بالاخره مام فهمیدیم مسئله "شیعه" است.نه حتا "اسلام"با تعاریف دیگش.
    به عبارتی مسئله "خود" " خود" "اسلام "ه.نه تفاسیر "نفسانی" من و تو.
    مسئله"جان" اسلامه.که طریقت پیروان "جان پیام بر"ه...
    مسئله که می گم هم مسئله ی ما، هم مسئله ی همه ی عالم.حالا یه عده میدونن تو دنیا "مسئله"ی واقعی،تنها"مسئله"ی موجود اینه یه عدم نمی دونن و این البته چیزی رو تغییر نمی ده."مسئله" رو تغییر نمی ده.
    خدا رو شکر که حالا ما هم می دونیـــــــــــــــــــــــم.
    الحمدالله.
    (معلما همیشه می گفتن فهمیدن مسئله نصف حلشه...خوش حالم الان.خیلی...)
    پاسخ:
    مهتاب.
    لبخند زدم.
    متشکرم .

    ضمنا. تو "اینجا هستم" نوشته شده که هر هفته به روزم. خبر چی خب!! ;)
  • یکی از برابچ
  • سلام به همه

    این دختر کوچولو:
    احتمالا با این قیافه متفکرش در فکر یک آبنباتی شکلاتی چیزیست!
    آبنباتی که دیشب مادرش بهش وعده داده است. مادرش احتمالا گفته برای راهپیمایی فردا اگر بگذاری روی صورتت اینها را بنویسم یک آبنبات پیش من داری.
    از روزی که بابایش صبح زود خانه را ترک کرد و نیامد، دلخوشی ای نداشت به جز اینکه هر دوروز یک بار به دیدن برادرش میرفتند تا ببینند زخم گلوله اش بهتر شده یانه؛
    اما حالا دیگر ایام نا امیدی گذشته بود...
    مادرش میخواست بهش آبنبات بدهد!

    ومن الله التوفیق
    پاسخ:
    نه. بخاطر آبنبات نیست. آبنبات وعده گریه نکردن هنگام ملاقات دیروز برادر بود.
    این نوشته ها از دیروز روی صورتش مانده.
    دیروز با بچه ها "شهیدبازی" می کرد.
    -----------------
    + شخصا حاضرم جونمو بدم ی دونه از اون آبنباتا داشته باشم.
    ولی خب، این نظر شخصیه. قابل تعمیم نیست.
    + شهید بازی رو ی جستجو بزنید.


    سلام
    آدرس وبلاگه ما عوض شده....
    لطفا لینک ما رو به آدرس جدید با نامه پاتک منتقل کنید.
    بسیار ممنون
    [گل]

    راسسی من وبلاگه تنها خالقما..........
    پاسخ:
    سلام.
    اینم چشم.
    خواهش می کنم!
    یاعلی.

    دمش گرم...


    لعنت خدا بر قوم ظالمین


    ــــــــــــــــــــ
    خدا قوت

    بروزیم به مناسبت 5 شوال
    پاسخ:
    دم کی گرم! :)
    ممنون قدمتون.
    چشم خدمت می رسیم.
    راستی ممنون. به خاطر انتخاب 5 شوال.
    یاعلی.
    فقط میتونم بگم دوره ظهور درندگان و حیوانات انسان نماست
    اللهم عجل لولیک الفرج!
    پاسخ:
    :(
    آمین.

  • متــولـــد!مــــ!ه م__ـــهر!
  • جواب همه ی علامت سوالا ، علامت تعجبا ، نقطه ها ، ویرگولا ، مکث ها ، نقطه ویرگولا و... توی قرآن هست ؛ مگه نه ...؟! پ بخون اون آیه رو ی بار دیگه تا اینطوری متعجب نشی آبجی !!
    پاسخ:
    متعجب؟؟
    متوجه نشدم :|
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به مخلص:
    نظر خصوصی چرا خب...
    خوش آمدید. لینک هم بله. خوشحال میشم.
    یاعلی.
    چرا شیعه اینقدر مظلوم است؟؟؟:(
    پاسخ:
    باید باشه دیگه.منطقیه.
    سلام
    شما به ما سرنمی‌زنید، ما که خیلی پیش شما می‌آییم! شاید هر روز.
    هم این‌جا و هم پاراگراف آبی.
    حالا اگه نظر نمی‌دهم، ببخشید، ان‌شاءالله از این پس.
    قلمتون روان
    پاسخ:
    سلام.
    من هم سر میزدم اما نظر نگذاشته بودم! ان شالله از این پس :))
    شما نیز.
    بلاگتون مستدام خخ

    یاعلی.
  • رسول سالارکریمی
  • باسلام
    عکس جالبی گذاشتید،امیدواریم قتل شیعیان متوقف شود...
    پاسخ:
    سلام علیک
    ان شالله
    ok
    پاسخ:
    :)

    سلام
    وب قشنگی دارید
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام متشکرم :)
    خوب فقط باید جان بر کف باشی . روشن فکر کنی تا لبیکت به حسین معنی داشته باشه.
    نگاه عمیق و اندر سفیه این بچه آدمو با توجه به تیترت و نوشته ی رو پیشونیش و سربند لبیک یا حسین ، آدمو به فکر وا میداره. گاهی همان فکر کردن خودش یه حرکته هرچند انرژی چندانی صرف نکنی
    و اما بابت نئول:
    کلمه رو اشتباه بیان کردم متاسفم. تُک زبونم بود ها. یه چی بود تو همین مایه ها. به معنی داستان خیلی خیلی کوتاه.
    پوزش بنده رو بپذیر.
    پاسخ:
    ممنون که سر زدی بم میرزا :)
    با عرض معذرت منم سرچ زدم هیچی پیدا نکردم!
    اگه اونی که تعریف کردی به معنی داستان خیلی خیلی کوتاهه، کلمه ای مث مینیمال...؟
    نه خواهش می کنم. پیش میاد دیگه... :)
    من حدس می زنم منظورشما مینیمال باشه.(بر اساس اون تعریف می گم.)
    بهرحال بابت همه چی ممنون. منتظر نقدت هستم.
    یاعلی.
    سلام
    معرفی آثار مدرسه دانشجویی قرآن و عترت

    نهضت تولید علم مبتنی بر قرآن
    پاسخ:
    سلام.
    ملت سر بزنین.
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ ب شب نشین:
    بابا من به کی قسم بخورم. بلاگفا می خوره خب من چیکار کنم!
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به مخلص:
    باید خونده می شد! اصن متشکرم! کاش همه مث شما می خوندن!
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ ب میرزا:
    خودت حساب کن که خــ..... شبیه اونیه که شما گفتید یا من... :)
    پادم با چ اول آروم میشه(اعصاب) بعد گرم. اما با من اول گرم میشه، بعد آروم. خــ اونیه که اول "اهدی" آورده بعد "سکینه". این میشه الگوی من. نه چیزی که دلم بگه و بیشتر خوشم بیاد از ریخت و قیافش مث اونی که شما مثال زدین و بله خعلی هم میچسبه گاهی شاید! ولی الگو ی چیز دیگه میگه. الگو اول "هدی" داده بعد "سکن".
    فک کردی من اینا رو حساب کتاب نکردم؟! اصن میاد به من حساب کتاب نکنم؟!
    خخخخخخخخخ
    خداییش همه محض مزاح بود :)
    ممنون میرزا. بازم سر بزن بم. خعلی خوشم میاد!
    یاعلی.
  • محمد ممیزی
  • ماشالله این بچه هه یه طوری نگاه میکنه که فک کنم دشمنان جرات هم نکنن به سمتش برن.اگه همه شیعیان و مسلمین اینگونه مصمم و واقعا متحد باشن هیچ وقت به لرزه نخواهند افتاد
    پاسخ:
    عباس./
  • محمدصادق برجیان
  • این روزها که می گذرد
    شادم
    این روزها که می گذرد
    شادم
    که می گذرد
    این روزها
    شادم
    که می گذرد...



    مرحوم قیصر امین پور
    پاسخ:
    تو کل کتاباش تو همه شعراش این شعر منو داغونم کرد.

  • *** رک و راست ***
  • عکس منم بذار.
    آخه من هم شیعه ام.
    داوطلب هم هستم.
    خلاصه همه جوره در خدمتیم.
    پاسخ:
    آره اول تصمیم گرفتم عکس خودمو بزارم اصن!
    :)
  • *** رک و راست ***
  • خب عکس خودت رو بذار.
    کی بخیله.
    فقط یادت نره شطرنچیش کنی ...
    و گرنه جدی جدی لو می ری و اونوقته که ...
    پاسخ:
    جدی جدی ما قبلن لو هامونو رفتیم!!
    شطرنجی چرا. بزا ببینن بشناسن کی داوطلبه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی