بخاری

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق...

بخاری

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق...

بخاری

حالا پاییز است
من سردم است
این «دوستت دارم»
کلمات کدام فصل اند؟
(م.مؤید)


+ نوشته های بخاری وقف عام شده اند.
شما هم در این وقف سهیم باشید؛
بخوانید و به نیت وقف منتشرش کنید.

نقشه

+++ ظاهرن خیلی چیزها دلبخواهی است. بنابراین از آنجا که بسیار بسیار «دلم خواست» درباره این نکته اظهار نظر بکنم، این ها را نوشتم.

+ اصلن کاش «دفعه قبل» هم عقل و سنم می رسید و می نوشتم.

 

  1. اتوبوس چیست؟

الف) وسیله جابجایی مردم در شهر از محلی به محل دیگر

ب) وسیله جابجایی مسئولین در دولت از وزارتخانه به بیرون وزارتخانه

ج) وسیله جابجایی اساتید در دانشگاه ها از دفتر اعضای هیات علمی به بیرون دانشگاه

د) وسیله جابجایی خبرنگاران و روزنامه نگاران از دفتر روزنامه به زندان

  1. تاثیر اتوبوس بر دانشگاه چیست؟

الف) اتوبوس وسیله رفت و بازگشت به دانشگاه می باشد.

ب) اتوبوس وسیله تعدیل نیروی دانشگاه می باشد.

ج) اتوبوس وسیله افزایش کارایی نیروهای دانشگاه می باشد.

د) اتوبوس وسیله دفاعی دولت در دانشگاه می باشد.

  1. عملکرد دولت تدبیر و امید را در تغییر روسای دانشگاه ها چگونه ارزیابی می کنید؟

الف) مدبرانه و امیدبخش

ب) کلیدی

ج) جهادی

د) بولدوزری

  1. کلیدی ترین راهبرد دولت یازدهم تاکنون، در حوزه کاری وزارت علوم چه بوده است؟

الف) شبیه دولت دهم نباشد.

ب) شبیه دولت دهم باشد.

ج) تفاوت ماهوی ندارند.

د) گیر نده. چندسال دیگه عوض میشه.

  1. ارتباط اصلی کلید و داس در چیست؟

الف) کلید همان داس است.

ب) استفاده از داس، نکته ای کلیدی است.

ج) تفاوت ماهوی ندارند.

د) هر دو از ابزارهای حقوقدان هستند.

  1. بر اساس گفته های وزیر علوم، روسای دانشگاه ها عوض نمی شوند مگر آن که دلیلی برای تغییر آنها رخ دهد. برداشت شما از این جمله چیست؟

الف) همه روسا عوض خواهند شد؛ به موقعش.

ب) روسا عوض نمی شوند؛ خودشان استعفا می دهند.

ج) روسا تغییر نمی کنند مگر آن که گرایش سیاسی شان تغییر کند.

د) روسا تغییر می کنند  اگر گرایش سیاسی شان تغییر کند.

  1. اگر فاصله در اتاق اساتید تا در اصلی دانشگاه، به طور متوسط، هزار و پانصد متر باشد با در نظر گرفتن هر دقیقه از مسیر، سی و پنج دانشجو، محاسبه کنید چه مقدار آبرو برای استادی با 20 سال سابقه تدریس که همین امروز از ریاست دانشگاه عزل شده باقی می ماند؟

الف) به ازای هر صد متر، یک جو.

ب) به ازای هر بیست استاد، یک جو.

ج) با فرض تغییر ریاست های دانشگاه به ازای هر سه ماه، هجده دانشگاه، بیش از یک استاد/جو.

د) عدد پی.

  1. وزیر علوم گفته: تغییر روسای دانشگاه ها نباید به تغییر دولت ها وابسته باشد. تحلیل شما چیست؟

الف) ایشان در خارج از کره زمین سکونت دارد.

ب) ایشان از تدبیر و امید در این گزاره استفاده کرده است.

ج) ایشان آرمان گرا می باشد.

د) خبر تکذیب شده است.

  1. وزیر علوم گفته: تغییر روسای دانشگاه ها متوقف شده است. تحلیل شما چیست؟

الف) دیگر دلیلی برای تغییر روسا وجود ندارد.

ب) دیگر رئیس دانشگاه مخالف حزبی وجود ندارد.

ج) همین که رکورد دولت قبلی شکسته شد کافی به نظر می رسد.

د) بیخود متوقف شده. لبو فروش های بی سواد.

  1.  لیست روسای دانشگاه های کل کشور در سایت وزارت علوم، علیرغم تغییرات در دانشگاه ها، هنوز تغییر نکرده است. تحلیل شما چیست؟

الف) سرعت دولت بیشتر از سرعت سایت وزارت علوم است.

ب) مسئول سایت به علت پاسخگویی به سوالات فیس بوکی وزیر علوم، وقت کافی برای به روزرسانی ساید وزارت را نداشته.

ج) کارمندان وزارت علوم به علت جابجایی های متعدد خسته هستند.

د) سرعت اینترنت پایین است و این مسئله زیرنظر وزارت علوم نیست.

  1. در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد، جمعا60 رئیس دانشگاه و پژوهشگاه تغییر پیدا کرد. با توجه به اینکه از 12 مرداد 92 تا 3 اسفند 92 طی هفت ماه حدود 30 رئیس دانشگاه و پژوهشگاه تغییر کردند، وضعیت را چگونه ارزیابی می کنید؟

الف) خدا به داد برسه. سرعت یک چهارم دولت قبلی شده.

ب) خدا قوت. سرعت یک چهارم دولت قبلی شده.

ج) خدا به خیر کنه. تا پایان کار دولت، ما هم عوض می شیم.

د) خدا نصیب نکنه. اصن یه وضعی.

  1.  دانشجو جماعت این وسط چه کاره است؟

الف) امیدوار است.

ب) محور است.

ج) لبو فروش است.

د) به تو چه.

 

  • فاطمه قلی‌پور

نظرات  (۶۸)

دانش جو این وسط لبو فرض شده است!
پاسخ:
دیگه انتظار بالاتر ازینم نمیره.

آخه بخاری سوال آخر باید یه گزینش این باشه
دانشجو بی سواد است, فراموش نکن که ما لبو فروش باسواد هم داریم. دی:
اینکه پیام حرفاتو در غالب های متفاوت و گوناگون به کار می بری ,خیلی خیلی خوبه
این تغییر سبک خوبه, آدم خسته نمیشه....

تعال
:)
پاسخ:
تعال! :دی
سلام...
کنکور که نه اما این سوالا بی شباهت به سوالای آزمونم نبود خدایی!!!!
بعدشم این قابلیتی که گفتی رو انشاالله اگه ب مصاحبه رسیدم میگم جایی برا بیان توانایی های بالقوه م نبود... سوالا تستی بود که تو بعضی درسا جوابا یا همه میشد یا هیچ کدوم کلن عجیب بود یکم.
کلن گاهی حس میکنم احمق فرض میشم و ب ریشم میخندن که اصلن حس خوبی نیس نمیدونم دیگه تا چه حد با لبو و چغندر سنخیت داره!!!
کلن دنبال ربطش به مطلبت نباش چون من قصد استخدام دارم حرف سیاسی هم نمیزنم کلن روحانی مچکریم!!!
پاسخ:
سلام.
ای جان شعار سیاسی...
این که بلخره تصمیم گرفتی خوبه.خعلی.
و این که خبراتو میدی بم بهتره.
به قول گهگاهی خودم: yeah, that's it.

  • ...:: زرافه ::...
  • !!
    پاسخ:
    :D
    انقد افراطی نباش:-)
    پاسخ:
    فدات!
    بخاری!
    این خیلی داغ بود
    پاسخ:
    خخخخخخخ
    نسوزی میرزا! :)
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به برجیس:
    من سعی کردم همیشه برای همه همه جا باشم.
    شما لطف کن حواستو جمع کن! خخخ
    نزنه به سرت یهو بزنی زیر همه برنامه ریزیات.
    منتظر بیستم....

  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ یه مهتاب:
    اگه مهمه خب مورد نداره.
    (حالا چرا بدون ذکر منبع؟! anyway اگه جواب میده)
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به حنان:
    + چ ربطی داشت الان؟ بهرحال چ بیشتر باشن چ کمتر، اون جمله بایستی تصحیح بشه.من متوجه ارتباط بین این عبارت، و مضمونی که خودت میخواستی با اون عبارت برسونی نشدم.بهرصورت اون مفهومو نمیرسونه.
    (+ حالا مگه تو رفتی گشتی که ما چقد داریم و اونا چقدر؟ که بری بنویسی؟!)
  • حنان ساجدی
  • بله ما در درس جغرافیای تشیع خوندیم و من البته اشتباه کردم امروز که جزوه رو خوندم فهمیدم اشتباه کرده بودم, حدود 65 درصد مردم عراق شیعه هستند, در حالی که من فکر می کردم جمعیت اهل سنت بیشتره
    به هر حال ممنون از تذکرت, تصحیح شد
    پاسخ:
    تی قر وون!
    + بابا درررررررس (^__*)
    هستی؟
    پاسخ:
    هستم! ولی خستم!

    سلام....
    ببخشید ما به کنکور شما نرسیدیم....
    پاسخ:
    سلام.
    اونی که باید می رسیدم نرسیده جناب ذره.
    ای خدا.

    بچه های بعضی رشته ها
    می گفتن واقعا سوالاتی ازین دست رویت شده توی کنکورارشد92!
    جالب ترش اینکه فرهیختگان لیسانسه نتونستن جواب بدن چون توی هیچ منبعی سوالات رو ندیده بودن...
    ------------
    "استفاده از داس نکته کلیدی ست"
    ----------------------
    با مهتاب موافقم...
    پاسخ:
    :)

    + با مهتاب موافقید؟ متوجه نشدم...(آخه مهتاب فقط گفته بود میخواد اینو جایی چاپ کنه بدون ذکر منبع.شمام میخواید همین کارو کنید ینی؟ ؟؟)
    تنهایی

    نام دیگر جنی است

    که هر شب به اتاقم می آید

    پدرم پهلو به پهلو می چرخد

    گاهی هم زیر پتو گریه می کند

    مادرم

    آیه الکرسی می خواند تا صبح


    پاسخ:
    وای مداد مغزی :)
    چه سلامی؟ چه علیکی؟
    از این پست های چیز دار میذارید که میان درب وبلاگ رو تخته میکنن دیگه...
    به هر حال اگه میخواهید سعادتمند شوید، مثل من مشی اعتدال رو پیشه کنید.
    در ضمن خودم فهمیدم؛احتمالاً شما همون یه عده ی محدودید که از جای محدود تغذیه میشید!درسته؟
    پاسخ:
    آخه چیز تو ذاتمونه.مشکل اینه. :)
    ما سفره مون محدود بود از بچگی. بابامونم تو محدودیت بود. این شد که شد این. معتدلین ببخشن خلاصه.

    بسم الله الرحمن الرحیم

    روزی شبلی(عارف مشهور)را دیدند الله الله می گفت،جوانی سوخته دل پرسید:چرا “لا اله الا الله” نمی گویی؟گفت ترسم چون”لا اله”بگویم به”الله” نرسیده نفسم گرفته شود.*
    *تذکرة الاولیا
    پاسخ:
    :)
  • خادم الحسین
  • سلام.
    با مطلب تبریک یا تسلیت به روزیم.
    منتظر نظرات وحرف دل شما
    سوالی طرح شده که انتظار می رود با دل جواب دهید...
    منتظریم...
    التماس دعا
    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام.
    خدمت می رسیم ان شالله.
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به مدادمغزی:
    بخاطر اون عدد چهار رقمی که اومدید اینجا نوشتید باید بگم شما مهربونید و من متشکرم.
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به برجیس:
    بی انصاف من کی فحش دادم آخه!
    :)
    آره هستم.خوبم.زیاد.
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به برجیس:
    بس که لوسی خخخخ
    اغا ده بار گفتم این ریفلکسای من بعد خابو جدی نگیرید! مال ناخودآگاه ذهنمه. من اون موقع هنوز بیدار نشدم! عی بابا!
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به حنان:
    اس نیومده ازت. هستیم زیر اسمون کبود!
    سلام.
    با مطلبی در مورد فاطمیه به روز هستیم...
    و منتظریم که با حضور و نظرات خود این مطلب را مزین نمایید...
    التماس دعا
    یا زهرا
    پاسخ:
    سلام.
    خدمت می رسیم ان شالله.
    یاعلی
    این روزها..
    صدای در که می آید....
    آ ت ش ..... م ی گ ی ر م...

    ....
    ایام تسلیت....
    پاسخ:
    سلام.
    متشکریم برای شمانیز.
    سلام
    ایام فاطمیه را به شما تسلیت عرض می کنم.
    با شعری سوزناک برای شهادت حضرت فاطمه بروزم.
    یا زهرا
    پاسخ:
    سلام.
    خدمت می رسم.
    یاعلی.

    + درباره خصوصی هم تو بلاگ خودتون ان شالله.

    فصل بهار می رسد و بغض کهنه ام
    در بارش دعای فرج تازه می شود
    راستی خوشحالم که درب وبلاگتون رو هنوز تخته نکردن
    عیدتون هم پیشا پیش مبارک
    پاسخ:
    سلام.
    ما خودمون ممیزی هستیم!! خخخخخخاونا باید بترسن ما در اداره شونو تخته نکنیم!! بعله!
    مال شما نیز :)))
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به منور الفکر:
    ممنون از لطف زیادتون به بخاری :)
  • ایمان ایکس
  • سلام بخاری جان !!!
    خوبید ؟
    من بعد از 9 ماه بالاخره آپ کردم
    اولین پست تو صفحه ی اصلی
    راستی :
    تو نظرسنجی (منوی سمت چپ ، قسمت صفحات ویژه ) شرکت کن
    اگه دوستداشتی توخبرنامه ی پیامکی (اولین عکس تو ستون سمت چپ ) عضو شو
    تا هر وقت پست جدید گذاشتم برات سریع یه پیامک اطلاع رسانی بیاد
    ------
    صبر کن وبلاگم کاملا لود بشه
    حالا بیا پست رو بخون
    منتظر حضورت هستم
    امضا : ایمان ایکس » گاه نوشته های من ...
    ____________________$$$$$$$
    _____________________$$$$$$$$$$
    __________________$$$$$$$_$$$$$$
    _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
    _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
    __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$
    __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$
    _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$
    _$$$_$$_$$$$$$$$$$
    _$$$_$$_$$$$$$$$$$
    _$$$_$$_$$$$$$$$$$$
    $_$$$$$$__$$$$$$$$$
    $_$$$$$$___$$$$$$$$
    _$$$$$$$$$__$$$$$$$
    $_$$$$$$$$___$$$$$$
    $$_$$$$$$$$___$$$$$
    $$$_$$$$$$$$__$$$$$$
    _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
    $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
    $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
    $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
    $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
    پاسخ:
    سلام.
    :)
    خدمت می رسیم.
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به ذره:
    برادر اخوی :)))))))))))
    متشکر از راهنماییتون.
  • محمد حسین خانی کوثرخیزی
  • نتایج کنکور ما کی میاد ؟


    خدا قوت
    پاسخ:
    ان کنکور والا مث اون سازه می مونه که امروز می زنی ولی فردا صداش در میاد.
    اینم حالا جوابش میاد.صبر کنید!
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به ذره:
    چشم.خیلی هم ممنون از توضیحاتتون.
    من از روی اینگفتم که تو تنظیمات بلاگ خودم چون احساس کردم گزینه هایی برای تعیین مقدر محدودیت کارکترها وجود داره این حرفو زدم. بهرحال شما لطف دارید و من حتمن خدمتتون هستم.
    خیلی خیلی ممنون مث همیشه.
    :)
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به محمد حسین خانی کوثرخیزی:
    این کار لطف شما بوده.خیلی ممنون از توجهتون.امیدوارم بخاری لایق باشه.
    تشکر فراوان.
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به زرافه:
    ناراحت نباش :) باشه؟ درس بخون.آورین.
    پس مهتاب ی که گفته
    اینقد افراطی نباش!
    و
    گفتید
    فدات!
    چی میشه؟

    اینطوری به فرمایشات مهموناتون عنایت می فرمایید؟!
    پاسخ:
    آهان اون قسمتش!
    مهتاب چنتا پیام واسم گذاشته بود. حواسم به این نبود. :)
    مهمونا بالای سر منن.والله.

    +مهتاب تیکه انداخت البته.
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به ذره:
    ممنون. هدیه؟
    ینی واقعیه؟! من فک کردم هدیه مجازیه :|
    باشه بازم ممنون حتما اقدام می کنم!(الان در ذوق هستم!)
    یاعلی.
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به آنارم:
    سلام.
    توهم؟! :)
    خب البته ی جورایی مال همه بود چون تو وبلاگ بود پس اونقدرام توهم نبوده (^__^)
    دعام کنید.
    یاعلی.
    سلام،زیارت قبول
    دوبیت بیشتر نیست



    وقتی جوانه نیست کجا عید می شود ؟

    مادر که خانه نیست کجا عید می شود ؟
    مادر بهانه همه عاشقانه هاست

    وقتی بهانه نیست کجا عید می شود

    +
    ما که باشیم که اندیشه ی ما نیز کنند...
    پاسخ:
    سلام و من فقط لبخند دارم در جواب :)
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به ذره:
    سلام.
    + عجب دعای باحالی مرسی کلی خندیدم! ممنونم.چی بگم؟! ان شالله اگه خیره!
    + اعتماد ما نشانه شخصیت ماست خخخخ (شما لطف دارید.)
    + لطفا از بدی هام بگذرید اگه اذیت کردم یا ی جایی تند حرف زدم یا چنین چیزایی.
    + منتظرشم شدیییییییییییییییید!

    :)))
    دعا یادتون نره.یاعلی.
  • ایمان ایکس
  • سلام بخاری عزیز
    خوبی ؟
    راستش من نظرات رو الآن جواب نمیدم
    البته جواب تمام نظرات رو دادم ولی سیزدهم فروردین همشونو تأیید میکنم
    نظر شما فقط یه "سلام و در رابطه با پست 10 ، 12 ماه پیش " بودش و معلوم بود اولین پست تو صفحه ی اصلی رو کامل یا اصلاً نخوندی
    چون اگه خونده بودی به سوال و ... جواب میدادی
    البته از بابت همینم ممنون
    و البته همین که اومدی باعث سرافرازی منه
    و خیلی خوشحالم از حضور گرمت
    ولی ایکاش کمی به ذوق و شورم و ... ارج میدادی
    اگه نظر هم نمیدادی عیبی نداشت ولی دوست داشتم پست رو کامل بخونی حداقل سرسری ازش رد نمیشدی
    اینطوری بیشتر خوشحال میشدم
    بازم ممنونم از حضور گرمت
    امیدوارم سال خوبی داشته باشی
    توأم با موفقیت و سربلندی برای خودت و خانوادت
    دوقدم مانده به خندیدن برگ
    یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
    چشم درچشم بهاری دیگر...تحفه ای یافت نکردم
    که کنم هدیه تان یک سبدعاطفه دارم همه ارزانی
    تان
    نوروز پیشاپیش مبارک
    پاسخ:
    سلام.
    جواب تو وب خودت هست آقا ایمان :)
  • محمد حسین خانی کوثرخیزی
  • سلام
    امیدوارم سال عالیی رو شروع کرده باشید
    پاسخ:
    سلام.
    ممنونم :))))))
    السلام علیک یا ربیع الاَنام و نضرةَ الاَیّام
    سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگار....

    سلام و سپاس از حضورتون....
    سال فاطمی خوبی داشته باشید....

    ......
    http://heyateketab.blog.ir/
    السلام علیک یا ربیع الاَنام و نضرةَ الاَیّام...

    سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگار....

    ****
    سال فاطمی خوبی داشته باشید....

    ......
    http://heyateketab.blog.ir/
    پاسخ:
    سلام.
    همین طور شما :))
    سلام.
    سال نو را به شما تبریک و تسلیت عرض می نمایم(تبریک به جهت نوروز و تسلیت به جهت ایام فاطمیه و اینکه یکسال گذشت ولی اماممان نیامد) و امیدوارم این سال برای شما سالی سرشار از موفقیت و همراه با رضایت اهل بیت و خداوند منان باشد...
    اللهم عجل لولیک الفرج
    التماس دعا
    یا زهرا
    .....................
    خادم الحسین
    1393/01/02
    پاسخ:
    سلام.
    منم متعاقبا تبریک و تسلیت عرض می کنم.ممنون که یاد بخاری بودید.
    آمین.
    یاعلی.
    سلام.
    با اولین مطلب سال 1393 به روزیم.
    منتظر شما و نظر هاتون و حرف دلتون...
    یا زهرا
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام.
    خدمت میرسم.
    :)
    سلام
    جواب را در یاهووتان دادم
    پاسخ:
    سلام.
    من تو یاهوم هیچی ندیدم.
    :(((((
    سلام....
    دعوتید با طعم کتاب ناب....

    *استاد عشق...
    http://heyateketab.blog.ir/post/46

    یا علی
    پاسخ:
    سلام.
    خدمت می رسیم :)
    سلام سال نو مبارک به سایت ماهم سربزنید نظربدید متشکرم یاعلی
    پاسخ:
    سلام.
    خوش آمدید.
    خدمت می رسیم :))
    سلام.
    عیدتون مبارک و فاطمیه تسلیت باد...
    با اولین مطلب سال 1393 به روزیم...
    منتظر شما هستیم...منتظر نظرات شما
    منتظر حرف دل و دلنوشته شما...
    تشریف بیارید و حرف دل بزنید...حرف دل
    التماس دعا
    یا حضرت مادر(س)
    پاسخ:
    سلام.
    متشکرم و همچنین.
    حتما خدمت می رسم.
    محتاجبم.
    یاعلی.
  • حسین بوذرجمهری
  • سلام
    ممنون از لطف شما.
    خدا رو شکر که فعلا طراح کنکور نیستید :دی
    عیدتون مبارک
    پاسخ:
    سلام.
    شما لطف دارید.
    این «فعلن» اصن یه حالی به من داد که قابل توصیف نیست!
    متشکرم عید شما هم عید :)

    سلام!!! مجددن عیدتون مبارک
    هی من میام پیام شخصی نزارم، نمیزاری، هی هرشب، هرشب میام دست خالی بر میگردم
    دههههههههههههههههه دختر ببین چطور اول سالی خلق آدمو تنگ میکنی؟!!!!
    خوب چرا پست نمیزاری خوب؟!!!!!
    پاسخ:
    سلام!
    باشه حالا چرا میزنی! (>___<)
    چشم!
    هشتی اپه خب.
    سلام بخاری جان
    واقعاً ؟! اگه اینطوره پس من اشتباه کردم
    آخه تو یه پست دیگه نظر داده بودید ، فکر کردم این پست رو نخوندید !
    پوزش ! (:
    نظرسنجی رو اجبار نکردم ، گفتم هر کی دوست داره شرکت کنه .
    البته ممنون که شرکت کردید
    شرمنده دیگه گزینه ی مورد نظرتون وجود نداره !
    خب میتونی گزینه ی مورد نظرتو بهم بگی ، اگه دیدم حق با شما بود ، گزینه هاتون رو به نظرسنجی اضافه میکنم .
    +
    حالا سوسک چندش آوره ، اگه موش بره چی ؟! اون که دیگه نحیف و لطیفه !!!
    (:
    +
    پوزش بابت اینکه زود قضاوت کردم ، امیدوارم این حقیر رو عفو کنید ! (:
    ممنون ، امیدوارم شما هم سالِ خوبی در کنار خانواده داشته باشید
    سالی پر از عشق و شادی توأم با موفقیت و سلامتی
    خوشحال شدم اومدی
    موفق باشی
    پاسخ:
    سلام!
    موش اگه بره حالم بد نمیشه یکم میترسم که گام بگیره همین.وگرنه ملالی نیس خخخخخ
    گزینه مورد نظر من این بود که بت سلام می کنم! خب نداشت دیگه! :)))
    سلامت باشید شمام همین طور ان شالله یه سال خوب و پربرکت و پرانرژی داشته باشید.
    ما نیز!!
    یاعلی.
    سلام.
    سال جدیدتون فاطمی...
    ببخشید دیر خدمت رسیدیم.
    با مطلبی به روزیم...
    منتظر شما و نظراتتون...
    التماس دعای فراوان...
    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام!
    سلامت باشید :)
    خدمت می رسیم ان شالله.
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به ذره:
    به همین اسم بفرستید ممنونم.
    به همون آدرس.
    هیجانشو دارم بدون ذره ای اغراق دارم میگم.
    خیلی ممنونم.
    یاعلی.
    سلام.
    به لطف خداوند و حضرت زهرا با شعری در مورد حضرت زهرا به روزیم.
    منتظر شما و نظر های زیباتون.
    تشریف بیارید
    یا علی مدد
    التماس دعای فراوان
    یا حضرت مادر
    پاسخ:
    سلام.
    الحمدلله.
    حتما خدمت می رسم اگه خدا بخواد.
    محتاجیم.
    یاعلی.
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به ذره:
    خدمت میرسیم!
    نه بابا چه اشکالی داره شما لطف دارید :) هرجور شما بخواهیییییید :)))
  • ...:: زرافه ::...
  • آیا شما زنده هستین؟
    ---
    اینجا رو امضا کنین لطفا.
    http://isa-bahrain.mihanblog.com
    پاسخ:
    بله بنده زنده ام!

    خدمت شون میرسیم.
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به ذره:
    پاسخ که دادم به سوالات.
    به همون آدرس و به همون نام.متشکرم.
    (مشکلی پیش نمیاد قبلن هم اتفاق افتاده.)
  • طومار حمایت از مسیح بحرین
  • دوست دغدغه مند من، امضا کن و نشر بده...

    "حمایت از مسیح بحرین..."
    http://isa-bahrain.mihanblog.com/

    کد لوگوی حمایتی طومار در حاشیه ی وبلاگ فوق قرار داده شده است
    پاسخ:
    اونی که از دستم بر میاد انجام میدم.

    سلام،

    با این پست همراه شوید و به صورت آنلاین آمار لحظه به لحظه جهان را ببینید. علاوه بر آمار جمعیت جهان که عجیب است آمارهای دیگری هم به چشم می آیند. مثل:
    * آمار خودکشی
    * آمار سقط جنین
    * آمار سیگارهای مصرف شده امروز
    * آمار افراد دارای سو تغذیه
    و...

    تشریف بیارید:

    http://ghasedoon.blog.ir/post/55
    پاسخ:
    سلام.
    چ بامزه!
    ممنون!
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به زرافه:
    بله! سرررری!
    متشکرم. حتما. اگه بتونم حتمن. ان شالله.
    یا علی/

  • فانوس جزیره ...
  • سلام علیکم
    حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند :
    همانا حقیقت و واقعیّت تمام سعادت ها و رستگارى ها در دوستى علىّ علیه السلام در زمان حیات و پس از رحلتش خواهدبود.
    ایام تسلیت باد .. التماس دعا
    عاقبتتون بخیر
    پاسخ:
    سلام.
    متشکر از هدیه زیباتون.
    منم تسلیت میگم.
    یاعلی.
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به آنارم:
    !! الان من در تعجب و شگفتی فراوانی به سر می برم! هیئت و آنارم؟! باهم/!
    اوه گااااد!

    بزن قدش :)
    بروم میشم خانم چشم :))
    سلام...
    سپاس و قدر دانی تمامی اعضای هیئت مجازی کتاب را پذیرا باشید....اجر شما با خانم حضرت زهرا سلام الله علیها.....
    مشمول عنایت و توجه اهل بیت علیهم السلام شوید....
    یا زهرا
    پاسخ:
    سلام.
    وظیفه ایه که به گردن همه ماست. اعضای هیات هم لطف دارند.
    یاعلی.
    هرچند دیر به دیر، ولی میخونیم بالاخره;)
    +ایده ی خیلی جالبی بود و حاوی اطلاعات جدید برای من!
    ممنون:)
    پاسخ:
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))
  • میلاد علیدوست
  • سلام خدمت شما...ایشالا که سلامت باشید...باموضوع "استفاده از فرصت ها "در خدمتم
    موفق وتندرست باشید.
    پاسخ:
    سلام.
    متشکرم :)
    چ موضوع جالبی.حتمن خدمت می رسم اگه خدا بخواد.
    اولا سلام
    دوما منتظر مطلب جذاب بعدی هستیم
    د یالا
    سوما باتشکر خداحافظ
    پاسخ:
    سلام علیکم :)
    لطف دارید. در حال نوشتارم.
    رو چشم!!
    سلامت باشید خدانگهدارتون :)
    سلام.
    با کلیپ صوتی مراسم فاطمیه گروه سیره شهدای شهرستان محلات به روزیم.
    جلسه عزاداری(1393/01/12)
    منتظر شما و نظرات شما هستیم...
    یا زهرا
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام.
    قبول باشه ان شالله.
    خدمت میرسم بعدا برای دانلود.
    یاعلی.
    تخریب های عوامانه.
    سوال یازده خیلی عوامانه تر از بقیه سوال ها بود.
    احمدی نژاد با روحانی مقایسه میکنی؟
    واقعا؟
    بگم خراب کاری های احمدی نژادو؟
    بگم؟
    بگم؟
    پاسخ:
    احمدی نژاد و روحانی اصن مقایسه می شن آخه؟؟؟ قیاس مع الفارق باطله خخخ
    سلام....

    عاشق تر...

    http://taknevisi.blog.ir/post/6
    پاسخ:
    سلام.
    ممنون از دعوت.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی