بخاری

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق...

بخاری

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق...

بخاری

حالا پاییز است
من سردم است
این «دوستت دارم»
کلمات کدام فصل اند؟
(م.مؤید)


+ نوشته های بخاری وقف عام شده اند.
شما هم در این وقف سهیم باشید؛
بخوانید و به نیت وقف منتشرش کنید.

نقشه

مستند روسری های رنگی ما را می دیدم از تلویزیون. اولین بار نبود که پیشم از حجاب حرف می زدند. اولین بار نبود که از زبان زنان و دختران کشورهای دیگر می شنیدم که از حجاب حرف می زنند. اولین بارم نبود اما دلم گرفت. دلم خیلی گرفت. نگاه می کردم و هی تسبیح می چرخاندم و می گفتم الحمدلله... یا مهدی... یا زینب...

 

 

  • فاطمه قلی‌پور

نظرات  (۳۹)

  • ...:: بخاری ::...
  • نظرات محض روی گل خودت باز شدنا! گفته باشم!
    آخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چه ناااااازه نی نیه!!!!! :-X
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخ
    آهان پست داغ پستی است که توش عکس نی نی داشته باشد! اگی اگی!
    ما مخلصیم آبجی! (-B
    پاسخ:
    :)
    سلام
    من قبلش تو نت شعرو سرچ کردم نوشته بود مال مهران حسینیه
    نمیدونم والا
    به هر حال ممنون
    دعا فراموش نشه این شبها
    پاسخ:
    سلام
    نمیدونم من مهران حسینی رو دیدم شک کردم به این که خودم دیده بودم. حالا بلخره معلوم نشد مال کدومشه.
    شما نیز.
    یاعلی.
    yekava.com/music-25797.xhtml
    پاسخ:
    خیلی ممنونم!
  • واقعیت سوسک زده
  • من هر کاری کردم فایلش یاز نشد ...
    پاسخ:
    لینک تصحیح شد.ببخشد.
    به نظر شما مسئله اصلی ما حجاب و بد حجابی ست؟!؟!
    واقعا؟!؟!
    پاسخ:
    ما مسئله زیاد داریم. شما کدومشو می خواید؟
    +یکی ز مسائل ما بله، بدحجابی است.
    + جمله تون منو یاد صحبت رئیس جمهور قبلی تو دوران تبلیغات انتخاباتی شون انداخت.
  • حسین بوذرجمهری
  • سلام
    ببخشید بابت دیرکرد. چه یکباره زیاد نوشتید. همه را خواندم. زیبا بود. مخصوصا در باب حجاب.
    ممنون از نظرتون
    خوشحالمون کردین
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام.
    خواهش می کنم.
    شما منو خوشحال می کردین :)
    یاعلی.
  • حسین بوذرجمهری
  • راستی
    با اجازتون تک آهنگ غزه رو شیر کردم تو وایبر :)
    پاسخ:
    لطف شماست :)
  • حسین بوذرجمهری
  • سلام
    یاسمن هستم!
    ببخشید در خروج و ورود دوباره به بیان تنبلی کردم!
    خوبه شما بامعرفتین سر میزنید به ما:)
    شرمنده، تابستان پرکاریست برای ما
    ان شاالله دفعه‌ی بعد زودتر میخوانیمتان!!
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام خانوم گل :)
    امیدوارم تو کاراتون موفق باشین! زنگ تفریح بیایین پیش ما :)))
    یاعلی.
    سلام
    وا عجبا پرکار شدین
    متاسفانه ندیدم مستند رو اما مشابه هش زیاد بوده و واقعن جالب و تاثیرگذار
    حرف زیاده در این باب زیاده خیلیییی زیاد
    پاسخ:
    سلام.
    دیگه ماییم دیگه!
    آره...
    به قول خدمون اصن یه وضعی!
    پاسخ:
    :)))))))))))
  • حسین بوذرجمهری
  • دعا کوچکترین کاری است که از دست همه‌ی ما بر می‌آید ولی گاهی پشت مسائل کوچک خودمان از یاد میبریم. دعا کار کوچکی است امّا قطعاً نتیجه بزرگی دارد. تو را به خدا قسمتان میدهم مردم غزه را دعا کنید. شب قدر در راه است.
    پاسخ:
    .../

    سلام گریه کن مولا علی
    بازهم دعوتین به محفل رندانه و این بار

    ممنون کریس !!!
    اینجا مجازیست ...
    و شدی 75 ساله آقا ...


    راستی قبول باشه سوگواریتون ...

    یا زهرا(س)
    پاسخ:
    سلام.
    ممنون از دعوت تون ان شالله حتمن خدمت می رسیم.
    آره...شدن هفتادوپنج ساله :)

    متشکر شما نیز.
    یاعلی
    سلام
    یکی این دختر کو چولو رو ببوس....
    چقدر نازه...
    پاسخ:
    سلام.
    شرمنده دم دست نیست :)
    خوب شد گفتم نظرات رو باز کن!
    ملتی رو اصن شاد کردی!!
    :-/
    پاسخ:
    آره خدایی اش! خخخخ
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به محمدمهدی:
    سلام و ممنون و ممنون و ممنون :)
    ادد شدید.
    یاعلی.
    دمش گرم....مرسی بابت لینک آهنگه.انصافنم خوشگل بود.سوای به موقع بودنش.سوای فهم و شعوری که به خرج داده تو قضیه....
    پاسخ:
    مال الان نیست آهنگه ها... :|
    مال حمله قبلیه. و بله دمش گرم عاشقشم.

    ب هر حال ب موقع بوده دگ:|
    پاسخ:
    sure
  • یاد گرفتم...

  • سلام

    http://baketab.blog.ir/post/19

    از رباعی ها صفحه 63 :
    ....آن مست همیشه با حیا چشم تو بود
    آن آینه ی رو به خدا،چشم تو بود
    دنیا همه شعر است به چشمم اما
    شعری که تکان داد مرا چشم تو بود.....
    پاسخ:
    سلام و ممنون از اطلاع رسانی.
    خدمت می رسیم ان شالله.

    می شکنم...
    می شکنی؟
    پاسخ:
    حق...
    حق...

  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به ذره:
    تشکر تشکر :) خیلی تشکر :))))
    به مکتب خانه حقیر قدم رنجه بفرمایید
    پاسخ:
    ممنون از دعوت:) حتمن خدمت می رسیم ان شالله.

    + حقیر صفت کسی است که امام ندارد.
    نباشیم ان شالله...
  • مهدی جعفری زاده
  • با جنایت به روز هستیم
    پاسخ:
    سلام.
    خدمت می رسیم ان شالله.
  • وَ آنکهــ دیـرتـر آ ـمَــد ...
  • سلام علیکم بخاری

    خدا وکیلی گرم نیست؟؟

    منظورم پستت بود :))))
    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمه الله :)
    چی بگم والا!
    خوش تشریف آوردید :)
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به ذره:
    نه..... :||||||
    به خدا منظورم این نبود اصلن...
    ای بابا :/
    ببینید فقط منظورم این بود که راهنمایی کنید از کجا باید پیدا کنم... :(
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به مدادمغزی:

    هستم. حتمن هستم ان شالله.
    بسم الله.
    (راهنمایی ام کنید لطفن. مقداری به توضیح نیاز دارم.)
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به ذره:
    فکر کنم یکی از بهترینا بود.
    کاش آیدی رو راه می انداختید! :)
  • منور الفکر
  • چقدر ظریف بود این نکته و پرذوق...
    ان شالله
    بهرحال سپاسگذارم..شاید بجای حقیر، کمترین بهتر باشد
    پاسخ:
    معنی آنچنان متفاوتی نداشت ولی خب بار معنایی متفاوت شاید بهتر باشه.

  • ایمان ایکس
  • سلام بخاری جان
    خوبی ؟
    نماز روزه هات قبول
    پست جدید گذاشتم
    این پست عکس داره ، صبر کن لود بشن
    پستی متفاوت با بقیه پست هام
    میخوام ببرمت تو دوران کودکی
    میخوام چند لحظه اونجا سیر کنی
    میخوام نوستالژی های دوران کودکیمونو یادآوری کنم
    +
    همین الآن منتظرتم
    بیا پست رو بخون
    دوستداشتی نظرت هم بده
    فقط خواهشاً کامل بخون
    ایمان ایکس
    [گل]
    پاسخ:
    سلام.
    حتمن خدمت می رسیم :) ممون از دعوت.
    + من همیشه کامل می خونم.
  • گلبرگ دانلود
  • سلام منتظر حضور گرمتون هستیم.
    یامهدی فاطمه (عج)
    پاسخ:
    سلام.
    ان شالله خدمت می رسم ممنون از دعوت

  • مهیار مهدوی
  • سلام
    هرچند خودم خیلی برام خوشایند نیست این سبک نظر دادن ولی دعوتید به چند خط سیاه قلم
    یا حق
    پاسخ:
    سلام علیک
    خواهش می کنم. ان شالله خدمت می رسیم.
    یاعلی
    سلام
    به طرز عجیب و غریبی به ذهنم رسید که بیام بعد مدتها و یه سری بزنم
    خیلی خوشحالم خوندین مطلب رو
    فعلا توی دفترم مینویسم
    یاعلی✋
    پاسخ:
    سلام.
    جالبه خیلی جالبه! :)
    ممنون.
    یاعلی.

    + اون علامت دست رو چطور گذاشتید؟
  • ...:: بخاری ::...
  • پاسخ به کمیل کمالی:
    «ممنون» و »چه جالب»! :))))))))))))))))
    خیلی برام جالب بود و الکی الکی خوشحال شدم اصن!
    بازم ممنون.
    یاعلی.
    الهی....
    جبران کن....
    پاسخ:
    چقدر هول شدم با این جمله تون...
    باز نشد
    پاسخ:
    نمی دونم چرا اینطور میشه خودم از همونجا دانلود کردم.
    سعی می کنم لینک رو تصحیح کنم.(خیلی تلاش کردم)

  • یکی از برابچ
  • « حجاب فقط پوشش نیست»
    زیادی قدرش را ندانی می گویم رضاخان بیاید ها
    پاسخ:
    بح بحححح. برابچ.
    قدر که جای خود.

    ترک هم خودتی
    فارس ها هم گاهی آخر جملاتشان "ها" می گویند
    پاسخ:
    ترک و فارس هردو انسان اند. ها بگویند هم عزیزند.

    + چه عجب که این دفعه برابچ و محسن را جدا از هم ندانستید...

  • راستی سلام نکردم!
  • سلام بر شما
    مــحسنـــ (امضام تقریبا اینجوریه)
    پاسخ:
    و علیک السلام.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی