بخاری

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق...

بخاری

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق...

بخاری

حالا پاییز است
من سردم است
این «دوستت دارم»
کلمات کدام فصل اند؟
(م.مؤید)


+ نوشته های بخاری وقف عام شده اند.
شما هم در این وقف سهیم باشید؛
بخوانید و به نیت وقف منتشرش کنید.

نقشه

+یکی بیاد متن توافقو ترجمه کنه من بفهمم اشتباه کردم همه لغاتو. یکی بیاد ب من بگه خاک بر سرت تو نه انگلیسی بلدی نه تحریم میفهمی چیه نه میدونی انرژی هسته ای چه فایده ای داره بیفت یه گوشه ساکت شو.

+ اصن همه رو ولش کن. فقط یه سوال پیش اومد. چطور میشه یه نفر از جمهوری اسلامی ایران، به همون توافقی بگه «خوب»، که طرف آمریکایی بهش میگه «خوب». کی داره الکی میگه؟ مثلن الان نیویورک تایمز داره الکی میگه که ایران significantly بیشتر از ده سال تعلیق هسته ای خورده و اوباما گفته من هرچیزی که باعث عدم موفقیت این توافقنامه بشه رو وتو میکنم؟ یا ما داریم الکی میگیم و واقعن تعلیق هسته ای در عمل اتفاق نیفتاده و البته طرف حساب مون تو اتحادیه اروپا و امریکا، فردوی ما رو کبریت بی خطر فرض نمی کنن؟

+ تمام محدودیت های ایجاد شده برای ما در این توافق، ده و پانزده ساله اند.

+ اطلاعیه هشتی: «آگهی درخواست»؛ به یک عدد دولت جدید نیازمندیم که بیاید بزند زیر میز. وگرنه مجبوریم ده یا پانزده سال صبر کنیم بعد اورانیوم مان را از 3.67 ببریم بالاتر. به فردو تا پانزده سال دست نزنیم. هیچ سانتریفیوژی نسازیم. عوضش آمریکا به ما نرم افزار بدهد، ریال مان را پول فرض کند و با ما قراردادهای بیمه ای ببندد، و رحیم صفوی را از لیست تحریم ها بیرون بیاورد.

 

  • فاطمه قلی‌پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی