بخاری

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق...

بخاری

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق...

بخاری

حالا پاییز است
من سردم است
این «دوستت دارم»
کلمات کدام فصل اند؟
(م.مؤید)


+ نوشته های بخاری وقف عام شده اند.
شما هم در این وقف سهیم باشید؛
بخوانید و به نیت وقف منتشرش کنید.

نقشه

آدم می رود یک جایی زیارت، حالش یک جور خوبی که می شود یک هو به سرش می زند دعا کند؛ سختش هم همینجاست: هجوم اسم ها و آدم هایی که نمیشناسی و می شناسی. و هجوم دعا ها و خواهش ها و جاجت ها و التماس دعاها و ...

نتیجه این می شود که شروع کنی:

بسم الله الرحمن الرحیم اللهم احفظ السیدعلی خامنه ای اللهم احفظ سید حسن نصرالله اللهم احفظ ابی اللهم احفظ امّی اللهم الغفر لفرزانه اللهم اغفر لشیدا اللهم اغفر لعطیه اللهم اغفر لدیباگ اللهم اغفرل میم کاف اللهم اغفر لحسین بوذرجمهری اللهم اغفر لیاسمن هرندی اللهم اغفر لجواد مهدیزاده اللهم اغفر لزرافه اللهم اغفر لزلال اللهم اغفر لحمید اللهم اغفر لیاسمین اللهم اغفر لاینسین ورد اللهم اغفر...

خدا خودش بلد است اسم هاتان را. حتی اگر من اسم خیلی هاتان را ندانم. قرار است من «معرفت» داشته باشم فقط.

+ این زیارت شما. ببخشید دستم همینقدر می رسید که دعاتان کنم و لحظه اش را ثبت کنم.

 

  • فاطمه قلی‌پور

نظرات  (۵۵)

ممنون بابت دعا.پس عربی ما هم میشه لدیباگ :)
پاسخ:
دو دقیقه پیش گفتی بی سوادیا. باور نکردم. اون ل مال اللهم الغفر ل هست. که دیباگ بش می چسبه میشه اللهم اغفر لدیباگ. بی سواد لبو فروس کلاس نهی یارانه بگیر.
واقعن که.

دو بار برام طلب استغفار کردی! یعنی من دیگه حرفی ندارم.
پاسخ:
:)
تصحیح شد.
(ولی فک کنم یه حکمتی توش بوده ها! برو از خدا بترس خخخ)
+ضمنن.نبینم همکار با وی پی ان بیاد. کمتر بچخید تو نت جناب یارانه بگیر بی سواد. شما اصن شناسنامه داری؟؟
پاسخ به ذره:
عذر میخوام و کاملا حرف به جایی بود.
اما بگم که تقصیر از من نیست. بی هوا این اتفاق می افته. یعنی منظور اینکه تعمدی درکار نیست و اتفاقی اینطور میشه.
حتما از این به بعد صحبت شما رو آویزه گوشم خواهم کرد.
واقعا عذر می خوام.
ممنونم از دلسوزی تون.
ببخشید بابت کوتاهی.
یاعلی.
البته که اگه کسی بعد از هفت سال یادش بیاد باید تبریک بگه دیره. نه من...
زیارت قبول.
پاسخ:
یادش بیاد؟ یادم بیاد که به خودم تبریک بگم؟!
متشکر قبول حق.
اوه ممنون!
پاسخ:
هههههههههه :))
اگر هنوز هستید
ما هم التماس دعا
پاسخ:
نه متاسفانه.سعادت بیشتر از سه روز رو نداشتیم. ان شالله خودتون تشریف ببرید مارم دعا کنین.
ممنون که به یادم نبودی :)
پاسخ:
چرا بودم.
من کسیو یادم نمیره.اینو همه دوستام می دونن.
منتها بعدن که اومدم اینجا و تایپ کردم دیگه مختصر شد مقداری.
برف دونه :)
مرحوم دولابی ره:
ماه رجب ،
ماه امیرالمومنین (ع) است."



http://zareh.blog.ir/post/332
پاسخ:
رجب بر همه دوستان مبارک باشه ان شالله.
  • وَ آنکهــ دیـرتـر آ ـمَــد ...
  • زیارت قبول...

    برای ما فعلا :

    " بُعدِ منزل نبود در سفر روحانی " شده است...

    سلاممان به آقا مجازی ست...
    پاسخ:
    آقا آن قدر امام هستند که مجازی شان با حقیقی شان یکی باشد.
    اذن دخولش می گوید.
    خب پیش حضرت معصومه دعا کنید
    آنجا که هستید؟
    پاسخ:
    این حتمن.
    روی چشم. مثل همیشه.

    آخرین پست
    هیچ
    هی تایپ شده
    درستش کنید
    پاسخ:
    ممنون از تذکر. اصلاح می شه
    آی صحن جمهوری
    من برای یک انقلاب علیه خودم آماده ام
    تا به ازادی برسم
    پاسخ:
    آخ مدادمغزی... خوب بود :))))
    هرچند خودم هم مشرف شدم به آستان ولی ان شالله بنده را هم دعاکرده باشید که بسیارم محتاج!
    پاسخ:
    شوخی که بکنم این میشه که اسمتوو خواستم بیارم مردد شده بودم بین حدید و منورالفکر! واقعا! :))))
    یاد همه دوستان بودم. ان شالله لایق بوده باشم.
    سلام
    خیلی پیشنهاد خوبی است....
    منتظریم....
    پاسخ:
    سلام.
    من حتما ان شالله تا کی دو روز آینده ارسال می کنم شخصا. شما هم اگر دوست داشتید مطرح کنید تو بلاگ. دوستان هم معرفی کنن که همه استفاده کینم.


    سلام
    ما رو به چه اسمی دعا کردید....؟
    :)

    خدا به خیر بگذرونه
    پاسخ:
    سلام.
    ذره دیگه :))

    با سلام

    نادرست گویی ونادرست نویسی در زبان فارسی....بخش اول

    http://farsiyad.blog.ir/post/8

    پاسخ:
    سلام.
    ان شالله خدمت می رسیم.
    ممنون از انتخاب موضوع خوبتون.

    حدایا باید مغز بعضیا رو به دیوانگی جاااااااااااااااااااااااار زد. :D عالی بود مرسی
  • حسین بوذرجمهری
  • سلام
    چه تغییر جالبی
    پستها یا نظر دارند یا رأی!
    ممنون از معرفتتون. التماس دعا
    پاسخ:
    سلام.
    پست های نوشتاری نظر دارند برای استفاده از نظر دوستان محترمی مثل شما.
    پست های غیر نوشتاری رای دارند برای دریافت بازخورد تقریبی.
    :)
    یاعلی.
    سلام

    حریص باشیم....!!!!!

    http://zareh.blog.ir/post/401
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    دعوت تون روی چشم.
    سلام
    ممنون از پستای قشنگت و ممنون تر!!! از معرفت و دعاهات.
    جدن ک دعوت شدن چ مزه ای داره،تا باشه از این دعوتا انشاالله...
    ظهر برگشتم،دم اذان پستاتو خوندم دلم بنای دلتنگی گذاشت برای غروب حرم،صدای نقاره،همهمه انقلاب و اشتیاق رسیدن به نماز....
    کل سفر یادت از ذهنم خارج نشد کل صحن و سرا هر لحظه و هر گوشه از حریم حرم اسمتو بردم دعا کردم و نماز خوندم اگ قابل باشم و حضرت عنایت کنه فک کنم این 5 روزم باید به زیارتت اضافه کنی:)))
    التماس دعا
    یا علی
    پاسخ:
    سلام.
    به همین خوشم.
    یاعلی.
    در سنگ فرش از نَمِ باران مهر تو
    پیداست روی ماهِ مطلّای این حرم
    شاید کمی دیر اما
    زیارتتون قبول
    پاسخ:
    :) ممنونم
    پاسخ به ذره:
    شرمنده توروخدا :)
    سلام

    ان شا الله سود ببریم...

    امام هادی علیه السلام

    أَلدُّنیا سُوقٌ رَبحَ فیها قَومٌ وَ خَسِرَ اَخَرُونَ
    دنیا بازاری است که پاره ای از مردم در آن سود برند و پاره ای دیگر زیان کنند.
    (مستدرک الوسائل، ج9 ، ص 512)
    پاسخ:
    سلام.
    متشکرم.
    یاعلی.
    سلام...

    ایام ولادت نور دیده آقا علی بن موسی الرضا *آقا امام جواد * و بزرگ مرد کوچک کربلا* حضرت علی اصغر* علیهم السلام بر شما مبارک...

    - هدیه* ذره* یه صاحب این خانه....

    1.امام جواد علیه السلام :
    القَصدُ إلَى اللّه ِ تعالی بِالقُلُوبِ ، أبلَغُ مِن إِتعابِ الجَوارِحِ بِالأعمالِ

    امام جواد علیه السلام :
    به دل آهنگ خدا داشتن برتر است تا خسته کردن جوارح به عبادت .
    بحار الأنوار ، ج 78 ، ص 364 .


    2. امام جواد علیه السلام : غِنَى المُؤمِنِ غِناهُ عَنِ النّاسِ
    امام جواد علیه السلام :توان گرى مؤمن در بى نیازى از مردم است .
    بحار الأنوار ، ج 78 .ص 109
    پاسخ:
    سلام.ذره من همیشه با حدیث شما رو به یاد میارم. بهتون تبریک می گم که چنین همتی در نشر احادیث ائمه دریم. واقعا التماس دعا. ان شالله خودشون کمکتون باشن.

    درباره خصوصی هم: واقعا متشکرم خیلی خوب بود.عذرخواهی تون رو هم پای بزرگواری همیشگی تون میگذارم.
    یاعلی.
    پاسخ به ذره:
    چیزی دریافت نکردم ظاهرا...
    پاسخ به ذره:

    :))))))))))))))))))))))
    بقول همون بنده خدا: ممنوووونم!
    خیلی زیاد :)
    سلام
    به این دو جمله توجه کنید:

    *آیا هوا روشن است؟ آیا هوا روشن هست؟*

    کدام یک صحیح تر می باشد؟

    http://farsiyad.blog.ir/post/9
    پاسخ:
    سلام.
    دلم واس ویرایش تنگ شد. :|
    کتابای یوسفی و باطنی و سمیعی :((((((((((((((
  • ارمیا(یی که دوست دارد نبی باشد...)
  • سلام
    اومدم بگم که هستم و به بخاری سر میزنم،نکنه که ما از لیست حذف بشیم.
    ما یعنی من،زینب و ...
    التماس دعا درپناه الله
    راستی منتظر مطالب نابتون هستیم
    پاسخ:
    سلام.
    شما کجایییییییییییین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خیلی براتون پی ام گذاشتم :( اددم کنید اگه میشه. تو یاهو.
    قربان زینب خانوم گل و همسر محترمه :))
    منظر پی ام تون هستم.
    یاعلی.
    پاسخ به شبنم نادری:

    از نقدپذیری تون تعجب می کنم. اینکه آدم تمام نظرات مخالف رو از همه جا حذف کنه به نظرم اصلا جالب نیست.
    در خدمت تون هستم اگر امری هست. تمام راه های ارتباطیم تو «اینجا هستم» وبلاگ هست.
    تاکید می کنم از نقدپذیری تون تعجب کردم. این همه آدم هستند که خدا رو زیر سوال میبرند خانم نادری! همه حرفاشون حذف میشه؟! می شد خیلی راحت ذیل همون مطلب بحث کنیم.من نظرمو بگم شما هم بگید. شما تو چاپ های بعدی و من تو زندگیم از نظرای هم استفاده کنیم. دلیلی بر حذف اون مطلب نبود واقعا. الان طبق نظر شما حذف شده ولی دقیقا مغایر با اون چیزی هست که قبلا بود. این خلاف عدل، آزادی و انصافه.
    بهرحال من کلا در خدمت هستم.
    امام على علیه ‏السلام :

    اَلعَفوُ تاجُ المَکارِمِ؛

    گذشت، اُوج بزرگواریهاست.

    تصنیف غررالحکم و دررالکلم ص245 ،ح5001
    پاسخ:
    سلام.
    ممنون از هدیه تون.
    درباره پیام خصوصی هم هرجور شما صلاح می دونین. واقعا حرف تون رو صحیح میدونم اما مطمئنم شما هم اگر جای من بودید همینطور می گفتید.
    پیامبر صلى الله علیه و آله :
    مَن یَغفِر یَغفِرِ اللّه‏ُ لَهُ وَ مَن یَعفُ یَعفُ اللّه‏ُ عَنهُ؛

    هر کس از خطاها درگذرد، خدایش از او درگذرد و هر کس گذشت کند خدا نیز از او گذشت کند.

    نهج الفصاحه ص734 ، ح 2809
    پاسخ:
    ممنون.
    به به. مرحبا
    پاسخ:
    سلام پریچهر :)
    چرا بروز نمیشید؟
    پاسخ:
    به دلیل واهی تحصیل.
    سلام
    اصلا از تعبیر هوای لعنتی خوشم نیومد....
    پاسخ:
    سلام.
    خودمم همینطور.
    میشه لطفا منو اد کنید تو یاهو؟ ازتون خواهش می کنم. واقعا ازتون می خوام این لطفو در حقم کنید.ممنون میشم...
    سلام خواهری
    کجایی؟
    چرا به روز نمی کنی دختر؟
    :)
    پاسخ:
    سلام عزیز
    هستم.
    چشم ان شالله درصدد هستم.
  • ارمیا(یی که دوست دارد نبی باشد...)
  • سلام
    من دعای گوی شما و دوستان عزیز
    شما هم دعا کنید
    من چن باری پیام دادم ولی احساس کردم سرتون شلوغه و بیخیال فکرا و کارام شدم.
    در هر صورت دعا کنید
    چشم ادتون میکنم.
    راستی اگه بودین عکسای زینبم براتون میذارم تاببینین انشالله
    التماس دعا
    درپناه الله
    پاسخ:
    سلام.
    خب شلوغ باشه! :)
    من راستش انگار ایمیلتونو اشتباه ذخیره کرده بودم. چندبار ایمیل دادم گزارش عدم دریافت داد بهم. چندین بار هم تو جیمیل این کارو کردم که شرایط مشابه بود.
    حالا به هر حال آی دی تونو ادد می کنم ان شالله.
    مشتاقم ببینم این زینب خانومو (^_____^)
    یاعلی
    خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت
    از فکر اینکه قد نکشیدم دلم گرفت

    از فکر اینکه بال و پری داشتم ولی
    بالاتر از خودم نپریدم دلم گرفت

    از اینکه با تمام پس انداز عمر خود
    حتی ستاره ای نخریدم دلم گرفت

    کم کم به سطح آینه برف می نشست
    دستی بر آن سپید کشیدم دلم گرفت

    دنبال کودکی که در آن سوی برف بود
    رفتم ولی به او نرسیدم دلم گرفت

    نقاشی ام تمام شد و زنگ خانه خورد
    من هیچ خانه ای نکشیدم دلم گرفت

    شاعر کنار جو گذر عمر دید و من
    خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت

    سید مهدی نقبایی
    پاسخ:
    ممنوووووون :)
    سلام بخاری
    کنجکاو شدم بدونم بخاری یعنی چی؟
    خوندم ... تعبیر جالبی بود
    موفق باشین
    پاسخ:
    سلام.
    :)
    ممنون شمام همینطور.
    31 اردیبهشت روز خاصی است...
    پاسخ:
    ممنون...
    در شبانه روز، ترجیحا دل شب، ده دقیقه ای با خدا خلوت کن. وضو بگیر و سر
    سجاده ات بنشین و به خداوند عرض کن به دیدار شما آمده ام. اگر خطاهایت و افکار
    دنیوی به ذهنت آمد، چند بار استغفار کن، برطرف می شود و فضای دلت خلوت و روشن
    می شود. آن گاه صلوات بفرست تا نورش بیشتر شود. اگر بر این کار مداومت نمایی، این
    ده دقیقه همه ی اوقات شبانه روزت را خواهد گرفت.
    حاج محمد اسماعیل دولابی
    پاسخ:
    ای جانم.
    سلام
    فکر نکنم بدانید که چه‌قدر این خبر خوبتان خوشحالم می‌کند!
    این که برایم استغفار می‌کنید لطف کمی نیست.
    "زلال" گل‌آلود و گرد و غبار گرفته‌ و مکدری مثل من خیلی به استغفار نیاز دارد.
    نمی‌دانم چه‌طور تشکر کنم... عوضش برایتان حسابی دعا می‌کنم.
    باز هم ممنون،
    و باز هم التماس دعا..
    خدا کند که تا همیشه من هم در لیست دعاها و استغفارهایتان باشم!
    پاسخ:
    سلام
    نمی دانید این که یکی عوض کاری حسابی برایم دعا می کند چقدر خوشحالم می کند.
    (خدا کند که همیشه دعایم کنید. لطفا دعایم کنید. خدا خودش بلد جناب زلال.)
    خدای عزیزم سلام!

    من تازه فهمیده ام که با این مدرک دانشگاهی هم حتی چیزی نمی دانم.یعنی فهمیده ام که حتی تعریف مفاهیم را هم بلد نیستم.مفهوم سادهای مثل "رحمت"شاید برای من معنی موفقیت را بدهد.رحمت شاید مفهومی شبیه توی چشم بودن،اوج گرفتن جایزه های پر سرو صدا گرفتن داشته باشد.

    برای من ،رحمت معنای به تمام آرزو های کوچک و بزرگ رسیدن را می دهد...
    ****
    تا اینجا خواندم...
    http://baketab.blog.ir/post/7
    پاسخ:
    مومن... من اون دفعه ازت خواهش کردم معرفی کنی...
    بگو پناه به ساغی، بگو پناه به عشق

    پناه می برم از شر هر گناه به عشق

    پناه می برم از شر این شب مسموم

    به دست های ستاره، به روی ماه، به عشق

    پناه می برم از چشم های وسوسه گر

    حرام باشد اگر بی تو یک نگاه به عشق

    پناه می برم از فتنۀ صدورالناس

    نمی برند بدین شیوه هیچ راه به عشق

    تو ربّ من، ملک من، اله من هستی

    مرا بخواه به مستی، مرا بخواه به عشق
    ............
    ....
    ..
    http://darmasiran.mihanblog.com/post/49
    پاسخ:
    عجب.
    جالبه.
    او از رازهایی نگفته پرده بر میدارد؛از اعدام و خودکشی فرماندهان عراقی به خاطر شکست در خرمشهر گرفته تا گریه صدام...

    ...
    توفان سرخ...

    http://baketab.blog.ir/post/9
    پاسخ:
    دیدم.
    امام کاظم علیه السلام:

    «مَنْ کَفَّ نَفْسَهُ عَنْ أَعْراضِ النّاسِ أَقالَهُ اللّهُ عَثْرَتَهُ یوْمَ الْقِیمَةِ وَ مَنْ کَفَّ غَضَبَهُ عَنِ النّاسِ کَفَّ اللّهُ عَنْهُ غَضَبَهُ یوْمَ الْقِیمَةِ.»:

    هر که خود را از ریختن آبروی مردم نگه دارد، خدا در روز قیامت از لغزشش می گذرد، و هر که خشم خود را از مردم باز دارد، خداوند در روز قیامت خشمش را از او باز دارد.
    پاسخ:
    ممنون :)


    بابت خصوصی هم: فیددیمون کارمونو حل کرده.متشکرم:)
    سلام
    قبول باشه... خوشا به سعادت شما ...
    پاسخ:
    سلام.
    کجایید شما؟! :) ممنون :))
    خداوندا
    قلبی نیرومند عطا فرما که هیچ نوع فکر ناشایستی نتواند آنرا ناتوان سازد٬
    دلی شکست ناپذیر عطا کن که هیچ مصیبتی نتواند آنرا خسته نماید.
    باطنی پاک و راست ببخش که هیچ نوع خیال فاسد و ناشایستی نتواند آنرا از راه بدر برد.
    و نیز ای خداوند مرا فهم بده تا ترا بشناسم٬
    وقت عطا کن تا ترا جستجو کنم
    و
    حکمت تا ترا بیابم و وفاداری تا در نزد تو بمانم.
    آمین
    پاسخ:
    آمین...
    سلام علیکم.
    به دل نشست، فراوان این مطالب خراسانی تان...


    دعا کنید حرم قسمت مان بشود به زودی،
    یا خق.
    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمه الله.
    سلامت باشید.لطف دارید.

    ان شالله. به قول حضرت استاد، طلب داشته باشید.
    شما هم دعا کنید برای حاجات دل ما.
    یاعلی.
    رود خوانی...

    http://baketab.blog.ir/post/12

    "....باری،چنان که پیداست ،می خاست بی کم وکاست

    مجنون بیافریند..............لیلا بیافریند....................."
    پاسخ:
    من ناراحتم از حرکت شما.
    سلام...
    اعیادتون مبارک...

    امام حسین علیه السلام:

    یَا ابْنَ آدَمَ، إنَّما أنْتَ أیّامٌ، کُلَّما مَضى یَوْمٌ ذَهَبَ بَعْضُکَ.
    اى فرزند آدم، بدرستى که تو مجموعه اى از زمان ها و روزگار هستى، هر آنچه از آن بگذرد، زمانى از تو فانى و سپرى گشته است (بنابراین لحظات عمرت را غنیمت شمار که جبران ناپذیر است).

    نهج الشّهادة: ص 346
    پاسخ:
    سلام ذره! عید شمام مبارک! :))))
  • مهدی جعفری زاده
  • منتظرم به وبلاگم سر بزنید
    پاسخ:
    خدمت می رسیم ان شالله. ممنون از دعوت.
  • دبستانی دیروز
  • هر جا دلی شکست به این جا بیاورید....
    پاسخ:
    wow... :)
  • تک نویسی...
  • از درد گفتن و و از درد شنیدن .....
    با مردم بی درد ندانی که چه دردی است....
    پاسخ:
    چ خوگشل بود :)
    این قنوت نماز وتر نبود؟
    پاسخ:
    می شد باشد.(و بود به وقتش.)
    ولی نه؛ خودش مغرب حرم بود؛ نه قنوت شب.

    گنبدت پر شده از کفتر و تنها دل من
    چون کلاغی است که رویای زیارت دارد


    آه کاش میشد دلو یه دل کنمو زودتر بطلبن...
    پاسخ:
    حق...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی